Bij melding van iemand met melding dat mijn mailbox vol is, heb ik de prullenbak leeg gemaakt als ook de verzonden items (en daarna de prullenbak leeggemaakt). Daarna alles opgeschoond. Via webmail bij icoon linksonder (rechts naast icoon mapacties) krijg ik nog steeds te zien “onbekend” . Als ik de mappen zelf bekijk via beheer mappen en laat mapeigenschappen de grootte laat berekenen worden getallen getoond die nu in totaal de helft zijn van de mailboxgrootte zelf De beheerder heeft nog bij de mail account gekeken op tmobilethuis pagina en ziet nog steeds dat de mailbox vol is. Klantenservice verwijst me naar de community. Wat te doen?
Beantwoord
webmail blijft vol
Beste antwoord door EricP
Hoi Boris,
Het is nu gelukt om via de webmail weer mail te kunnen ontvangen. De gemelde prullenbak leegmaken had ik al gedaan als ook de spam map. Is er een vertraging in de verwerking voordat het weer mogelijk is om mails te ontvangen (ik denk dan in uren of na een middernacht)?
Mijn dank voor je reactie,
Eric
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.