Hallo @loek6000
Een verhuizing dien je 4 weken vóór je verhuizing door te geven via je T-Mobile thuis account.
Hier vind je meer info mbt verhuizen
Als ik het goed begrijp is er maar 1 glasvezelaansluitpunt in het hele complex die al in gebruik is dus geen eigen aansluitpunt voor iedere woning?
Wat zegt de postcode check van T-Mobile op jouw postcode/huisnummer.
Wat ik heb begrepen is dat er al glasvezel is, alleen moet die worden geactiveerd. En T-Mobile check geeft aan dat glasvezel mogelijk is.
@loek6000
Indien glasvezel op jouw adres beschikbaar is en er zit een glasvezelaansluitpunt in je meterkast dan zou je de verhuizing gewoon kunnen doorgeven. Als er dan nog iets gedaan moet worden dan zal T-Mobile dat regelen.
Ik zou wel zeker willen weten, want de aansluitingen zijn daar al… 4 weken verstoken van internet thuis en ook geen optie tot satelliet is wel erg lang…. Ik wil T-Mobile hierover bellen, is dat misschien een idee?
Als er glasvezel beschikbaar volgens de postcodecheck dan kun je er vanuit gaan dat T-Mobile daar kan leveren, je kan wachten op de reactie van een moderator of bellen met de klantenservice maar omdat er geen abonnement is voor dat adres weet ik niet zeker of ze wat voor je kunnen betekenen.
Hi @loek6000 ik heb even voor je gekeken. Zo te zien heb je de verhuizing al doorgegeven aan ons, top! Ik zie voor nu geen obstakels. De lijn dient alleen geactiveerd te worden op het nieuwe adres en de monteur van Guidion zal de patching doen. Goed nieuws dus!
Dank jullie wel voor de reacties :)
Inderdaad Demi, heb ik gisteren daarover gebeld en een afspraak gemaakt voor 2 november, ik ga er vanuit dat het goed komt :)