Momenteel heb ik T-Mobile Thuis (voor €25/maand) en T-Mobile Mobiel Unlimited (voor €25,01/maand) met het oude klantenvoordeel. Ik heb deze abonnementen begin december vorig jaar afgesloten. Thuis was voor 1 jaar en Mobiel voor 2 jaar. Thuis loopt dus binnenkort af. Wat gebeurt er dan?
Ik vraag dit omdat ik in het verleden Mobiel voor een goede prijs had, maar toen het abonnement afliep, ik ineens veel meer moest betalen (ik was bij andere providers gewend dat alles ongewijzigd doorliep als ik geen actie nam, maar bij T-Mobile wordt dan blijkbaar alles veel duurder omdat kortingen vervallen).
Ik ben tevreden over Thuis en Mobiel, zeker voor deze prijs. Ik zou dit dus graag gewoon door laten lopen, maar weet niet of dat kan.
- Wat gebeurt er als ik geen actie neem?
- Wat gebeurt er (met mijn klankvoordeel) als ik een nieuw Thuis abonnement “moet” nemen om een prijsverhoging te voorkomen?
- En vast aanvullend: hoe zit dat als Mobiel volgend jaar afloopt?