Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

  • 2 May 2024
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Na een complete aanfluiting bij het afsluiten van een internet + tv abonnement; naam + email gegevens compleet fout noteren zelfs nadat ik het 4 x heb gespeld, afspraken niet nakomen m.b.t. het aansluiten van het abonnement heb ik besloten dit bij voorbaat al te annuleren. Toen kreeg ik alsnog het pakket thuis gestuurd met de router e.d. dit heb ik nooit terug kunnen sturen omdat ik geen mails ontving van jullie; omdat mijn naam en mail adres fout gespeld zijn. Kan blijkbaar niet veranderd worden als je er voor belt. Toen werd er opeens 165 euro afgehouden van mijn rekening. Na telefonisch contact te hebben gezocht bleken dat de kosten te zijn van het router pakket.  Het pakket terug kunnen sturen nadat ik een code had gekregen (had natuurlijk geen verzendcode: want geen mails) Op 9 april gebeld dat het pakket retour is gegaan zodat ik de 165 euro z.s.m. terug krijg. Dit is in gang gezet; binnen 14 dagen op rekening. Uiteindelijk is het pas 26 april afgeschreven (echt niet binnen twee weken) bij Odido en zou het binnen 1 a 2 dagen op mijn rekening staan. Tot op heden nog steeds niks… Geen idee bij wat voor bank jullie zitten en waarom het zo lang duurt terwijl jullie zeggen dat het wel betaald is door jullie? Kan iemand hier antwoord op geven of moet ik het zelf via mijn bank maar terugboeken?

Nora van Odido 13 dagen geleden

Hi @Suzanne7, wat jammer om te zien dat jouw ervaring bij ons zo gelopen is. Dit had ik liever anders gezien! Ik wil met alle liefde met je meekijken naar hoe het precies zit met het bedrag dat je retour krijgt van ons, zodat je hier meer duidelijkheid over hebt. Voordat ik dit kan doen, wil ik je eerst vragen of je jouw klantnummer wil toevoegen aan jouw Community profiel. Zo kan ik namelijk jouw gegevens erbij pakken en dit voor je uitzoeken. Je klantnummer ziet eruit als ABC12345 en kan je vinden in de communicatie die je van ons hebt ontvangen of op de factuur. Geef je me een seintje zodra je het klantnummer toegevoegd hebt? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Suzanne7, wat jammer om te zien dat jouw ervaring bij ons zo gelopen is. Dit had ik liever anders gezien! Ik wil met alle liefde met je meekijken naar hoe het precies zit met het bedrag dat je retour krijgt van ons, zodat je hier meer duidelijkheid over hebt. Voordat ik dit kan doen, wil ik je eerst vragen of je jouw klantnummer wil toevoegen aan jouw Community profiel. Zo kan ik namelijk jouw gegevens erbij pakken en dit voor je uitzoeken. Je klantnummer ziet eruit als ABC12345 en kan je vinden in de communicatie die je van ons hebt ontvangen of op de factuur. Geef je me een seintje zodra je het klantnummer toegevoegd hebt? Dan ga ik gelijk voor je aan de slag! 

Reageer