Skip to main content

goedemiddag.

Er is hier al eerder over gesproken.  

Ik heb een versatel email adres en gebruik Thunderbird.  Sinds mijn overstap naar T mobile, werkt mijn smtp server niet.  Ik begrijp dat ik niet de t-mobile smtp server moet gebruiken omdat die niet is gekoppeld aan mijn emailadres ??@versatel.nl.

Dus heb ik mijn versatel server weer ingevuld, met poort 25.   Maar het werkt niet.   Ik ben al dagen aan het uitvogelen.  en word heel moedeloos.

Wat te doen?

Hallo @Jacq1310 ,

Heb net even gekeken op de site van Tele2.

Daar staat dit:

 


Hi @Jacq1310, harstikke goed dat je aan de bel hebt getrokken! Ik wil heel graag jouw moedeloze gevoel laten verdwijnen. Zojuist heb ik je in het andere topic van een reactie voorzien: 

Om het overzicht te bewaren, wil ik je vragen om in dat topic terug te komen op mijn reactie. Het plaatsen van twee topics/reacties over hetzelfde onderwerp óf met exacte dezelfde inhoud is namelijk niet toegestaan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Door het bij maximaal één topic te houden, blijft het overzichtelijk en kunnen wij je nóg sneller helpen, thanks! 😄

We helpen je dan ook graag verder in het andere topic: weet dat we er alles aan gaan doen om er samen uit te komen. 

Dit topic gaat nu op slot.