Skip to main content

Ben zakelijk klant met mobile nummers en privé klant voor internet en tv. Bij het openen van het nieuwe T mobile portaal vorig jaar, heb ik voor beide het zelfde e-mail adres gebruikt. Nu kan ik alleen inloggen voor T-Mobile zakelijk. Als ik bij T-Mobile privé inlog word ik automatisch doorgestuurd naar de zakelijk site. 
 

Mijn vraag hoe krijg ik voor mijn privé account toegang tot de T-Mobile app?

Hi @Rob T, welkom op onze Community!

Ik weet niet zeker of dit mogelijk is op één e-mailadres. Toch doe ik graag een poging om dit op te lossen. Ik kan alleen geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik met je mee en zal ik mijn best doen om dit voor elkaar te krijgen!


Hallo Tommie,

[Bewerkt door moderator]

Zie uit naar resultaat, als een tweede email nodig is, dan graag: XXXX gebruiken.

Grt.

 

Het is niet handig om persoonlijke gegevens openbaar te delen


@Rob T ik heb je een privébericht gestuurd in verband met persoonlijke gegevens.


Reageer