Skip to main content
Beantwoord

Waarom rekent Odido mij 2x maand April aan voor internet?

  • 21 June 2024
  • 8 reacties
  • 107 Bekeken

Hallo,

ik krijg zojuist een nieuwe factuur voor internet en daarin wordt de maand April opnieuw aangerekend bij mijn factuur van Juni 2024. Dus ik moet betalen voor april en Juni. Terwijl ik mijn factuur April al WEL heb betaald op 26 april 2024.

Het enige wat ik heb gedaan is mijn thuis snelheid aangepast in april. Dus kunnen jullie de factuur aanpassen en mij alleen laten betalen voor juni aangezien ik bewijs heb dat ik voor april al heb betaald?

Proberen jullie mij op te lichten of is dit gewoon een systeemfout?

 

 

 

This topic has been closed for comments

8 reacties

Hallo,

ik krijg zojuist een nieuwe factuur voor internet en daarin wordt de maand April opnieuw aangerekend bij mijn factuur van Juni 2024. Dus ik moet betalen voor april en Juni. Terwijl ik mijn factuur April al WEL heb betaald op 15 april 2024.

Het enige wat ik heb gedaan is mijn thuis snelheid aangepast in april. Dus kunnen jullie de factuur aanpassen en mij alleen laten betalen voor juni aangezien ik bewijs heb dat ik voor april al heb betaald?

Proberen jullie mij op te lichten of is dit gewoon een systeemfout?

 

 

 

Precies dezelfde probleem bij mijn moeder, krijgt 3 maanden achter elkaar dubbele factuur na verlenging, elke maand moet ik weer een topic plaatsen zodat ze een compensatie krijgt, echt een drama

Beste Tvbox,

Wat vervelend dat je twee keer moet betalen voor de maand april. Dat zal vast niet de bedoeling zijn en waarschijnlijk gaat het om een fout in het systeem. Helaas ben ik geen Odido-moderator en kan ik dit niet voor je uitzoeken. Ik raad je aan om te wachten op een Odido-moderator die je verder kan helpen.

wens u verder nog een fijne avond toe.

Met vriendelijke groet,  
Kyomi

Hallo,

ik krijg zojuist een nieuwe factuur voor internet en daarin wordt de maand April opnieuw aangerekend bij mijn factuur van Juni 2024. Dus ik moet betalen voor april en Juni. Terwijl ik mijn factuur April al WEL heb betaald op 15 april 2024.

Het enige wat ik heb gedaan is mijn thuis snelheid aangepast in april. Dus kunnen jullie de factuur aanpassen en mij alleen laten betalen voor juni aangezien ik bewijs heb dat ik voor april al heb betaald?

Proberen jullie mij op te lichten of is dit gewoon een systeemfout?

 

 

 

Precies dezelfde probleem bij mijn moeder, krijgt 3 maanden achter elkaar dubbele factuur na verlenging, elke maand moet ik weer een topic plaatsen zodat ze een compensatie krijgt, echt een drama

Beste Saha,

Wat vervelend voor je moeder dat ze telkens dubbel betaalt. Dit hoort zeker niet te gebeuren en er gaat duidelijk iets mis. Helaas ben ik geen Odido-moderator, dus ik kan je hier niet mee helpen en ervoor zorgen dat de dubbele betalingen stoppen. Ik wil je graag vragen om te wachten op een Odido-moderator en eventueel een topic aan te maken.

Ik wens je een fijne avond toe.

Met vriendelijke groet,
Kyomi

Het gaat om een BUG in het systeem werd mij verteld door Odido. Dat wordt opgelost zei men mij aan de lijn en volgende maand zal het teveel betaalde worden gecrediteerd.
Ik kan weer met een gerust hart slapen. Dit topic mag weer worden gesloten of verwijderd.

Het gaat om een BUG in het systeem werd mij verteld door Odido. Dat wordt opgelost zei men mij aan de lijn en volgende maand zal het teveel betaalde worden gecrediteerd.
Ik kan weer met een gerust hart slapen. Dit topic mag weer worden gesloten of verwijderd.

dat werd mij in maart ookal verteld, we zijn onderhand al 3 maanden verder en niks opgelost.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tvbox2000 , dit is inderdaad een bug in het systeem, waardoor dit per ongeluk dubbel gefactureerd wordt. Sorry daarvoor! Het wordt inderdaad op de volgende factuur weer rechtgetrokken! 😊

@saha86 ik heb net jouw abonnement erbij gepakt, maar ik zie bij jou geen dubbele abonnementskosten terug in de facturen. Ook niet in eerdere maanden. Kan het zo zijn dat het hierbij gaat om jouw mobiel facturen in plaats van op het Internet + TV abonnement?

Hi @Tvbox2000 , dit is inderdaad een bug in het systeem, waardoor dit per ongeluk dubbel gefactureerd wordt. Sorry daarvoor! Het wordt inderdaad op de volgende factuur weer rechtgetrokken! 😊

@saha86 ik heb net jouw abonnement erbij gepakt, maar ik zie bij jou geen dubbele abonnementskosten terug in de facturen. Ook niet in eerdere maanden. Kan het zo zijn dat het hierbij gaat om jouw mobiel facturen in plaats van op het Internet + TV abonnement?

Hey @Demi van Odido het gaat om die van mijn moeder, haar klantnummer begint met BTX....( zie mijn profiel) .Heb er ook een topic van geplaatst.

Reputatie 7
Badge +9

@saha86 ah top, dan kom ik daar nog bij je terug!

Op verzoek van huidige topicstarter, close ik dan dit topic.