Hoi @blahvla, ik snap je sentiment en begrijp dat het onvriendelijk kan overkomen - wellicht toch een puntje van aandacht voor de communicatie-afdeling die dit soort geautomatiseerde e-mails maakt. Waar ik me echter weer aansluit bij de standpunten van @eric en @CrisTien, is dat de e-mail inderdaad geen rekening houdt of kan houden met hoe vaak je wel netjes op tijd betaald hebt. Het is technisch niet mogelijk, althans ik acht de kans gering, om voor iedereen die voorheen wel altijd op tijd betaald heeft, een specifieke, gepersonaliseerde, maar tevens geautomatiseerde e-mail te genereren waarin wel enigszins met de toon rekening gehouden wordt. Ik hoop dat je dat begrijpt!
Mijn mening bovenstaand daargelaten, vind ik het absoluut belangrijk dat er op een vriendelijkere manier bericht kan worden. Het oogt zo wel zakelijk en kil: tegelijkertijd is dat ook de intentie denk ik. T-Mobile behoedt daarmee onnodige extra kosten en wil je erop wijzen wat eventuele, nadelige gevolgen kunnen zijn.
Ik neem je feedback mee en zal eens kijken wat hierin mogelijk is, thanks voor je bericht!