Skip to main content
Beantwoord

waarom is het eenvoudig verlengen van mijn abonnement zo moeilijk


  • is een Top Poster
  • 6 reacties

Ik probeer nu al twee weken om mijn abonnement te verlengen voor een periode van 1 jaar en om een of andere reden wil dit niet lukken.

Via de app krijg ik een fout, via de telefoon wordt de verbinding verbroken voordat het rond is, en afgelopen vrijdag zou het eindelijk geregeld zijn en ik zou een bevestiging krijgen, die ik tot nu toe nog niet heb ontvangen.

Zeer teleurstellend….

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@mz71 

Internet verlengen kan alleen telefonisch, check ook eens de app of er al iets in staat over je verlenging.

Bekijk origineel

15 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21194 reacties
  • Antwoord
  • 20 april 2025

Hallo ​@mz71 

Internet verlengen kan alleen telefonisch, check ook eens de app of er al iets in staat over je verlenging.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 april 2025

Het probleem is dat het telefonisch niet lukt - als ik aan het einde van de verlenging kom richting bevestiging stabiel een tijd in de wacht en wordt de verbinding automatisch verbroken.. en laatste keer vrijdag is er gezegd dat het geregeld is en de bevestiging volgt - is er nu nog niet.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9069 reacties
  • 20 april 2025

Bel dan dinsdag nog een keer. Ze zijn met de pasen gesloten. Dit komt goed hoor.


Diego van Odido
Moderator

@mz71 Goedemiddag! Top dat je ons de kans geeft jou een aanbod te doen. We nemen liever geen afscheid en hebben dus altijd al 4 maanden voor het einde van je contract ook een nieuwe korting voor je (die hopelijk in de smaak valt). Lukt het jou om naar je instellingen te gaan door op je profiel te kliken en hier je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van de IBAN in te vullen? Op deze wijze kan ik namelijk kijken of de bestelling er afgelopen vrijdag correct is ingezet en/of ik de bevestiging handmatig naar je kan versturen. Voor mij een hele kleine moeite, maar met een groot gebaar. Je kunt dan op dit topic reageren wanneer dit is gedaan en dan kan ik alles voor je bekijken. Mocht je het liever tefonisch willen regelen, dan zijn we vanaf morgen weer geopend tussen 08:00 - 20:00 uur op werkdagen en anders op zaterdag tussen 09:00 - 17:30 uur. Alvast heel erg bedankt voor de moeite! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 21 april 2025

Beste Diego,

 

ik heb dit zojuist ingevuld in mijn profiel.

 

Verneem graag of je iets kan terugvinden.


Diego van Odido
Moderator

@mz71 Harstikke bedankt voor jouw genomen moeite en ik kan bevestigen dat ik geen nieuwe order terugzie. Hiervoor mijn excuses! Zou je er anders mee geholpen zijn als ik je persoonlijk laat terugbellen door 1 van mijn collega’s? Normaal gesproken doe ik dit niet, maar voor jou wil ik een grote uitzondering maken. Zou je met mij kunnen delen welk moment het beste schikt, dan ga ik regelen dat mijn collega je op dat moment gaat contacteren. Mocht je dit niet willen, dan ontvangen mijn collega's op onze telefonische afdeling je met open armen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 21 april 2025

Morgen na 18.30 uur kan ik worden gebeld.

dank voor de assistentie.


  • is een Top Poster
  • 30 reacties
  • 17 mei 2025

@mz71 Is het inmiddels gelukt om jouw abonnement te verlengen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 17 mei 2025

Nope…… gaat nog steeds iets niet goed.

Voor de tweede of derde keer naar leidinggevende die het met Odido zelf op moet nemen. Ben 1 keer netjes teruggebeld daarna weer stil.


  • is een Top Poster
  • 30 reacties
  • 17 mei 2025

@mz71 Ik weet niet of je in de buurt van Tiel woont? Anders mag je altijd een keer langskomen in de Odido Shop Tiel en helpen mijn collega's of ik jou graag verder!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 17 mei 2025

Nee ik woon in Amsterdam - probleem is bij Odido zelf heb ik vernomen - daar moet iets gecorrigeerd worden; die hebben geen haast volgens mij. 
Maar dank voor het aanbieden


  • 184 reacties
  • 17 mei 2025

@mz71 Waarom moet je jouw abonnement verlengen? De loopt automatisch verder en maandelijks opzegbaar.


  • is een Top Poster
  • 30 reacties
  • 17 mei 2025
ccnl schreef:

@mz71 Waarom moet je jouw abonnement verlengen? De loopt automatisch verder en maandelijks opzegbaar.

Omdat wanneer je deze verlengt, weer in aanmerking komt voor een paar maanden korting.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9069 reacties
  • 17 mei 2025

Dat is bij mobiele telefoon abonnementen niet van toepassing .


  • is een Top Poster
  • 30 reacties
  • 17 mei 2025
eric schreef:

Dat is bij mobiele telefoon abonnementen niet van toepassing .

Binnen dit topic gaat het om een OI+TV abonnement, maar ook voor sommige mobiele abonnementen zijn er speciale kortingen tijdens een verlening beschikbaar, zoals bijvoorbeeld Blijmakers.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen