Skip to main content
Vraag

waarom is het eenvoudig verlengen van mijn abonnement zo moeilijk

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik probeer nu al twee weken om mijn abonnement te verlengen voor een periode van 1 jaar en om een of andere reden wil dit niet lukken.

Via de app krijg ik een fout, via de telefoon wordt de verbinding verbroken voordat het rond is, en afgelopen vrijdag zou het eindelijk geregeld zijn en ik zou een bevestiging krijgen, die ik tot nu toe nog niet heb ontvangen.

Zeer teleurstellend….

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21021 reacties
  • 20 april 2025

Hallo ​@mz71 

Internet verlengen kan alleen telefonisch, check ook eens de app of er al iets in staat over je verlenging.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 april 2025

Het probleem is dat het telefonisch niet lukt - als ik aan het einde van de verlenging kom richting bevestiging stabiel een tijd in de wacht en wordt de verbinding automatisch verbroken.. en laatste keer vrijdag is er gezegd dat het geregeld is en de bevestiging volgt - is er nu nog niet.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 20 april 2025

Bel dan dinsdag nog een keer. Ze zijn met de pasen gesloten. Dit komt goed hoor.

Diego van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 13 reacties
  • 21 april 2025

@mz71 Goedemiddag! Top dat je ons de kans geeft jou een aanbod te doen. We nemen liever geen afscheid en hebben dus altijd al 4 maanden voor het einde van je contract ook een nieuwe korting voor je (die hopelijk in de smaak valt). Lukt het jou om naar je instellingen te gaan door op je profiel te kliken en hier je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van de IBAN in te vullen? Op deze wijze kan ik namelijk kijken of de bestelling er afgelopen vrijdag correct is ingezet en/of ik de bevestiging handmatig naar je kan versturen. Voor mij een hele kleine moeite, maar met een groot gebaar. Je kunt dan op dit topic reageren wanneer dit is gedaan en dan kan ik alles voor je bekijken. Mocht je het liever tefonisch willen regelen, dan zijn we vanaf morgen weer geopend tussen 08:00 - 20:00 uur op werkdagen en anders op zaterdag tussen 09:00 - 17:30 uur. Alvast heel erg bedankt voor de moeite! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 april 2025

Beste Diego,

ik heb dit zojuist ingevuld in mijn profiel.

Verneem graag of je iets kan terugvinden.

Diego van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 13 reacties
  • 21 april 2025

@mz71 Harstikke bedankt voor jouw genomen moeite en ik kan bevestigen dat ik geen nieuwe order terugzie. Hiervoor mijn excuses! Zou je er anders mee geholpen zijn als ik je persoonlijk laat terugbellen door 1 van mijn collega’s? Normaal gesproken doe ik dit niet, maar voor jou wil ik een grote uitzondering maken. Zou je met mij kunnen delen welk moment het beste schikt, dan ga ik regelen dat mijn collega je op dat moment gaat contacteren. Mocht je dit niet willen, dan ontvangen mijn collega's op onze telefonische afdeling je met open armen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 april 2025

Morgen na 18.30 uur kan ik worden gebeld.

dank voor de assistentie.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen