Skip to main content

Hallo,

Sinds T-Mobile is veranderd naar Odido staat er op mijn maandelijkse factuur dat ik ook voor TV betaal.

Hoe kan dit? Ik heb namelijk alleen maar internet en dus geen televisie. Dit heb ik ook nooit gehad. 

Graag wil ik weten of ik nu onterecht voor televisie betaal.

Ook mijn internet is een stuk trager geworden.

Groetjes Rosanne 

Beste @rosderooy  Welkom bij Odido,

Je kan in je account zien waar je voor betaald. .
Als je teveel betaald moet je wachten op de hulp van de moderators, in het weekend moet je wel iets meer geduld hebben 

Dubbel posten helpt daar niet bij. 🙈 en is tegen de regels🤷‍♀️🤝

Fijn weekend 


Hallo @rosderooy 

Heb je verder een DSL of glasvezel aansluiting en welke snelheid hoor je te halen?

Wat haal je met een laptop/pc bekabeld op de router met de Ookla speedtest app?

Mogelijk helpt het om de mediaconverter en router een herstart te geven.


Hoi @rosderooy, goed dat je om opheldering vraagt! Ik wilde dit meteen voor je rechtzetten en daarom ben ik in je abonnement gedoken, alleen zie ik nergens iets van televisie of televise kosten terug? Ook op je rekeningen pagina in je Mijn Odido account zie ik geen televisie kosten verschijnen, namelijk op deze pagina: Mijn Odido Rekeningen. Zou je een screenshot kunnen delen van de televisie kosten die je ziet?

Ik ben benieuwd, dit hebben we vast snel opgelost! 😃


@rosderooy Was het toch anders dan je dacht? Is het nu opgelost?


En is het nu opgelost @rosderooy? Kan ik vanuit het moderatieteam nog iets doen?


Reageer