Goedenavond,
Helaas heb ik nu al ruim 1,5 maand zeer slecht internet. Eigenlijk hetzelfde zoals vele anderen (hoge ping en jitter) waardoor verbindingen soms wegvallen.
Na een aantal bezoeken van monteurs en vele uren aan de telefoon verder heb ik mijn abonnement kunnen opzeggen. Het probleem wat ik heb is dat mijn lijn nog ruim 2 weken gegijzeld wordt gehouden vanwege een opzegtermijn. Waardoor ik geen nieuw abonnement kan afsluiten.
Ik moet zeggen dat op dit punt de kosten voor zowel Odido als voor mijzelf dusdanig buitensporig zijn dat dit toch voor niemand interessant kan zijn? Als ik 5 keer een halfuur medewerkers aan de telefoon heb, monteurs aan mijn deur etc en ik betaal 30 euro per maand, dan kan dit toch niet uit?
Ook voor mijzelf vervelend want ik werk thuis, dus ik ben gebaat bij een werkende verbinding om mijn geld te verdienen. Voordat hier de oplossing wordt aangeboden om naar Odido zakelijk te gaan; Zelfs medewerkers van Odido kunnen die afdeling niet eens bereiken om mij door te verbinden. Ik zal wel naar zakelijk gaan in de ijdele hoop op een kortere verwerkingstijd bij dit soort problemen, maar niet bij Odido. Met name omdat Odido te afhankelijk lijkt te zijn van KPN. En ik heb geen vertrouwen dat Odido in staat is deze problemen op te lossen binnen een redelijke termijn. Dit is ook wel te zien aan de klachten op het forum en de 1,5 maand die ik nu al zelf met slecht internet zit.
Kan mijn lijn echt niet eerder vrijgegeven worden?