Ieder jaar stap ik over van Odido naar KPN naar Odido etc
Afgelopen jaar op 25 november (black friday aanbieding) nieuw contract aangegaan met Odido en na een afspraak met Gideon op 27 november zou mijn Odido verbinding op 27 december actief worden.
Halverwege de spullen gehad, die ik overigens niet gebruik, en op 27 december kwam de monteur de verbinding omzetten. Dit was zo gedaan en vanaf deze datum had ik een Odido verbinding.
Afgelopen vrijdag plotsklaps geen internet meer. Contact gehad met Odido, maar volgens hun had ik geen contract bij Odido. Ondertussen via de mail een bericht of ik de spullen wil terugsturen (raar, want ik had geen contract, maar wel spullen?) en een mail van KPN met daarin uw overstap is geannuleerd?
Omdat ik kennelijk geen contract had bij Odido, contact opgenomen met KPN en deze sturen een monteur.
Bij nader onderzoek heb ik nooit betaald voor Odido en is mijn KPN abonnement gewoon doorgelopen (wat vervelend is, want € 35,- duurder).
Toch heb ik al die tijd gebruik gemaakt van de Odido lijn en de Odido app om tv te kijken (op tv) die het alleen doet met de Odido lijn. En hoe kan het zo zijn dat op 14 maart mijn Odido lijn er mee stopt?
Monteur KPN is geweest en heeft de lijn weer omgezet naar KPN en nu heb ik weer internet.