Ik heb maar een mailtje naar dat Guidion gestuurd net....word knettergek van die klantenservice van T-Mobile, pffff.…
Geachte heer,/mevrouw van Guidion.
Ik ben met T-Mobile thuis nu al precies een week heen en weer aan het bellen om een monteur bij mij langs te laten komen.
Iedere ochtend hang ik aan de lijn bij ze.
En iedere dag word ik afgewimpeld met dat ze een monteur met spoed (inmiddels) gaan regelen om bij me langs te komen.
Ik heb zelfs op aanwijzing van T-Mobile het gehele weekend op een monteur zitten wachten.
Mijn probleem is het volgende:
Het kastje in de meterkast waar onze glasvezelaansluiting zit ligt er helemaal af.Draden eruit etc...Heb ik al tig keer gezegd tegen T-Mobile.
En onze modem hebben we nu al een jaartje,maar die begint steeds meer kuren te krijgen.Ook dit hebben we gemeld aan T-Mobile.Ze zeggen steeds weer dat ze zoen dat er een ticket aangemaakt is voor een afspraak met de monteur,maar tot op heden geen enkele monteur dus.
Nu hoop ik dat ik via de bron een beter bericht en vooral iets meer aan duidelijkheid kan krijgen van u hierover.
Liefst met spoed,want die kids van mij worden onderhand knettergek...
Mijn dank alvast voor uw medewerking.
tModerator edit: voor de veiligheid van je gegevens wil ik je vragen om géén persoonlijke gegevens in een openbaar topic te posten.]