Beste,
Ik hoop op deze manier duidelijkheid te krijgen over onze rekeningen rond T-mobileThuis i.c.m. T-mobile Mobiel en klantvoordeel. Ik probeer al maanden om dit via jullie klantenservice telefonisch te achterhalen, maar dat lukt niet. Een greep uit mijn ervaringen:
- Situatie duidelijk uitgelegd, medewerker kon het niet verklaren. Maakte ticket aan voor ‘technische afdeling’. Een week later moest ik terugbellen. Ticket was gesloten, maar met een voor de medewerker niet duidelijke afmelding.
- Was laatste dag van medewerker. Besloten ticket te heropenen, sindsdien nooit meer teruggebeld of terugkoppeling gehad.
- Andere belpoging; collega van Mobile moest doorverbinden met collega van Thuis. Ik heb 28 minuten in de wacht gestaan, waarna de verbinding werd verbroken.
- Nog een belpoging; collega begreep situatie en had afgesproken dat andere collega mij binnen een paar minuten zou terugbellen met uitleg. Nooit wat van gehoord.
- Als provider kunnen jullie ongetwijfeld mijn belgeschiedenis inzien, kijk gerust hoe vaak en hoelang ik heb gebeld.
Wat is de situatie?
Tot de lente van dit jaar namen wij bij jullie Glasvezel 1Gbit en 1 mobiel Unlimited Abonnement af. Dit was een deal voor 25 euro per maand. Dat beviel vrij goed, waardoor wij in de lente besloten nog een mobiel abonnement bij jullie onder te brengen. I.c.m. jullie klantvoordeel zou dat alleen nog maar voordeliger worden. Dachten wij.
En dat is wanneer het is misgegaan. Sinds het tweede abonnement lijkt de prijs van het vaste internet opeens van 25 naar 37,50 (en een onverklaarbare rekening van 38,79 (gek bedrag voor vast internet) te zijn gegaan. Dit zorgt ervoor dat, ondanks dat we meer bij jullie afnemen, de totale kosten van de 2 mobiele abonnementen met Thuis Vast Internet zijn gestegen. Hadden wij dit geweten, hadden wij het tweede mobiele abonnement ergens anders onder gebracht. Wij vermoeden een administratief issue bij jullie, dat tot noch toe niemand heeft kunnen verklaren. Overigens hebben wij in juli ook een mail ontvangen over dat we wijzigingen in ons abonnement hadden aangebracht, wat niet zo is. Online kan ik ook alleen maar de factuur van een mobiel abonnement inzien, niet die van het vaste internet.
Ik wil jullie vragen in deze situatie te duiken en toe te lichten hoe dit is ontstaan, te verhelpen en evt. teveel betaalde bedragen te retourneren. Benader mij gerust prive.