Best Odido,
Ik deponeer mijn probleem ook maar hier in de hoop dat ik als klant WEL serieus genomen word door een medewerker hier. Telefonisch krijg ik verschillende verhalen en ook medewerkers die mij dingen toezeggen die anderen weer ontkennen. Reacties van medewerkers varieerden van: Jammer voor je joh, dat is ADSL tot ‘we sturen een monteur en als die niets kan doen kunnen we onder die reden ontbinding aanvragen’. Dat laatste lijkt me niet meer dan redelijk, dat eerste echt totaal niet.
Ik ben dus helaas tot nu toe op een negatieve manier enorm onder de indruk van jullie klantenservice, zo dramatisch heb ik het werkelijk nog nooit meegemaakt!
Probleem is het volgende:
Heb DSL via Odido, bij aangaan contract is hier een circa 25% hogere snelheid toegezegd dan nu geleverd kan worden, daarnaast is de verbinding totaal niet goed (20% packet loss of meer) en dus totaal niet bruikbaar voor videoconferencing e.d.
Na dat laatste is ook een afspraaklink gestuurd voor Guidion maar die is om onduidelijk redenen geannuleerd en een nieuwe afspraak maken is ook geannuleerd toen dit door een andere behulpzame medewerker werd aangevraagd.
Graag zou ik dus z.s.m. een monteursafspraak krijgen en als dit tot niets leidt een aanvraag tot ontbinding, jullie leveren mij niet het beloofde (stabiele) internet en de lijn is dus waarschijnlijk niet goed meer.