Skip to main content

Mijn adres ging over op glasvezel dus moest ik dit noodgedwongen afsluiten omdat DSL weg ging. Ik kreeg een speciale aanbieding van €15 korting per maand voor 9 maanden. Sinds 23-9-2024 had ik 400 mbps waarbij de korting wel was berekend naar rato tot 25-9-2024 toen ik het abonnement wijzigde naar 100 mbps sinds 26-9-2024.

Van 26-9-2024 tot 30-9-2024 en 1-10-2024 tot 31-10-2024 is er geen korting berekend en van 01-11-2024 tot 30-11-2024 ook niet.

Ik had een maand geleden ook al gebeld en mij werd verteld dat als dit niet verrekend zou zijn bij de factuur van november ik weer moest bellen. Ik werd echter in het gesprek opgehangen dus probeer ik het via deze weg.

Graag ontvang ik de niet berekende kortingen over bovenstaande datums.

Hallo ​@SaK00 

Normaal verdwijnt je korting alleen als je een upgrade doet naar 8 Gbps maar het komt ook voor bij de lagere snelheden wat eigenlijk niet zo hoort.

Als alle privé velden zijn ingevuld in je community profiel dan kan een moderator de korting voor je herstellen.

Hallo ​@SaK00 

Normaal verdwijnt je korting alleen als je een upgrade doet naar 8 Gbps maar het komt ook voor bij de lagere snelheden wat eigenlijk niet zo hoort.

Als alle privé velden zijn ingevuld in je community profiel dan kan een moderator de korting voor je herstellen.

Alle prive velden zijn ingevuld dus als een moderator er naar zou kijken zou dat mooi zijn.

Hi ​@SaK00, top dat je je profiel hebt aangevuld! Echter kom ik niet door de verificatie heen met de opgegeven IBAN. Kan het zijn dat je een ander rekeningnummer gebruikt? Zo ja, zou je het nummer willen aanpassen in je profiel? Dan kan ik voor je aan de slag en kijken hoe het zit met de korting. Bedankt!

Hi ​@SaK00, top dat je je profiel hebt aangevuld! Echter kom ik niet door de verificatie heen met de opgegeven IBAN. Kan het zijn dat je een ander rekeningnummer gebruikt? Zo ja, zou je het nummer willen aanpassen in je profiel? Dan kan ik voor je aan de slag en kijken hoe het zit met de korting. Bedankt!

Hi ​@Demi van Odido het is aangepast!

Is het nog gelukt? ​@Demi van Odido 

Hi ​@SaK00, ik heb meteen voor je gekeken! Zo te zien, wordt de gemiste korting op de factuur van december verrekend. Je maand bedrag is € 25. Je betaalt dan ook niks voor je factuur in December en in januari wordt er nog € 5 verrekend op de factuur van januari. Je komt dan op het volgende uit:

Factuur december: € 0
Factuur januari: € 20

Weet je zo voldoende? 😊

Hi ​@SaK00, ik heb meteen voor je gekeken! Zo te zien, wordt de gemiste korting op de factuur van december verrekend. Je maand bedrag is € 25. Je betaalt dan ook niks voor je factuur in December en in januari wordt er nog € 5 verrekend op de factuur van januari. Je komt dan op het volgende uit:

Factuur december: € 0
Factuur januari: € 20

Weet je zo voldoende? 😊

Hi ​@Demi van Odido 

En de korting over 26-9-2024 tot 30-9-2024?

De €15 korting is nu dus standaard van toepassing voor de volgende 7 maanden?

Hi ​@SaK00, deze staat er inderdaad nog niet op, zie ik. Mijn excuses! Ik heb voor 26-9 t/m 30-9 nu een losse vergoeding aangemaakt van wat je aan korting mist voor deze dagen. Dit is een bedrag van € 2,50. Ik verwacht dat deze niet meer op de factuur van december komt, maar op die van januari. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail.

Verder staat de € 15 korting er nu helemaal goed in en is deze standaard van toepassing voor de volgende maanden! 😊

Reageer