Mijn opa van 94jr moest een pakket retourneren. Uiteraard hebben wij dit voor hem gedaan en het verzendbewijs bewaard.
Helaas krijgt hij nu steeds herinneringen om het pakket alsnog te retourneren. Maar de chatbox gebruiken en iemand bellen is hem uiteraard niet gelukt. Nu lukt het mij ook niet om simpel een e-mailadres te vinden waar ik dit retourbewijs naartoe kan sturen….
In dit bericht kan ik ook geen foto toevoegen, dus dan maar even alles overtypen:
Het pakket is verzonden op 07 oktober 2021 om 16:14
Barcode: 3SLFVZ879573725
Aan: 15021
1117ZZ
Nederland
Op dit forum kom ik zelf ook nooit en als ik zo vertrek zal mijn opa van 94 er ook niet meer naar kijken…
Graag krijgen wij via mijn emailadres correspondentie over hoe wij dit probleem gaan oplossen. Liever zien wij uiteraard dat u dit pakket laat opzoeken door PostNL.
Mijn emailadres is: gE-mailadres verwijderd door Moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]
In afwachting van uw antwoord,
Met vriendelijke groet,
J.D. Noordijk