Hey hallo,
Ik ben vanaf begin december al bezig met het verlengen van het abonnement voor Odido Internet, aangezien de huidige snelheid niet meer voldoet. Ik kan via de app de snelheid simpel ophogen, maar dan krijg ik geen korting en die is volgende de website best fors (eerste 8 maanden 25euro) korting.
Ik heb inmiddels al meer dan 10 keer met de klantenservice gesproken om het abonnement te verlengen en steeds krijg ik een ander verhaal te horen. We sturen een monteur, u krijgt een nieuw kastje, we hebben een enorme storing in het ordersysteem, we bellen u volgende week terug. Monteur is er nooit gekomen (en is ook niet nodig naar mijn mening, want alles werkt) en ik ben ook nooit teruggebeld. Ik heb overigens wel een nieuw kastje ontvangen. Na 2 maanden proberen te verlengen, vele excuses van de klantenservice en nooit teruggebeld worden vandaag weer met frisse zin naar de klantenservice gebeld. Na lang in de wacht te staan werd ik doorverbonden met Sales. “Tuurlijk kunt u verlengen, geen enkel probleem”. Maar die aanbieding, nee, die is alleen voor nieuwe klanten.
Beste Odido, dit gaat er bij mij niet in. Twee maanden lang kan klantenservice niets voor me doen, worden afspraken consequent niet nagekomen en heb ik uren in de wacht gestaan en dan is dit het antwoord. Na al jaren zowel mobiel als voor internet klant te zijn. Mijn vraag is dus eigenlijk: is het nodig het abonnement op te zeggen en opnieuw aan te sluiten zodat ik gebruik kan maken van de korting, of kennen jullie deze ook aan bestaande klanten toe, zeker (mede uit coulance) na alles wat er mis is gegaan?