Hi @anoniemanoe, ik zie het inderdaad! Goed dat je dit laat weten. De verlenging blijft aan onze kant hangen. Ik ga hier achteraan en zorg via de technische dienst dat deze bestelling vandaag nog door zal lopen. Wat betreft de rekening zie ik iets anders. Deze is namelijk netjes geïncasseerd op 21-10-2024. Zie jij hetzelfde op je bankrekening?
@Cheyenne van Odido inmiddels twee weken verder en het probleem is nog steeds niet verholpen. De verlenging hangt nog steeds bij status verwerking. Ik heb wel een email ontvangen met Kenmerk: 1806/74013510.
Hi @anoniemanoe, graag zie ik het net als jou zo snel mogelijk opgelost! Ik heb het voor je gecheckt, maar het onderzoek staat hiervoor nog open. De afdeling die hierover gaat, is nog druk bezig om het probleem op te lossen, zodat ook je verlenging goed doorloopt. Het probleem is echter ingewikkelder dan gehoopt. Onze excuses hiervoor!
@Demi van Odido het probleem is nog steeds niet opgelost
Het onderzoek loopt nog steeds @anoniemanoe, hopelijk kunnen ze het snel oplossen voor je!
@Tommie van Odido we zijn inmiddels twee maanden verder sinds de verlenging. Het onderzoek loopt wel lang.
Hoi @anoniemanoe, ik heb het direct voor je nagekeken! Ik had je graag een ander antwoord gegeven, maar ze zijn er nog achter de schermen mee bezig. Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooi weekend! Groetjes, Ishana