Skip to main content

Ik heb mijn internet van Odido thuis verlengd op 21-09-2024, maar de verlenging heeft in MijnOdido nog steeds de status ‘In behandeling’. Ik heb al meerdere keren hierover gebeld met Odido en dit hebben ze geprobeerd:

  • Telefoonnummer toegevoegd. Heeft niet gewerkt;
  • Uitgezet bij de technische dienst. Ik heb nog steeds hier niks over gehoord

Nu krijg ik bij het inloggen ook de melding dat de incasso op 23-10-2024 is mislukt. 

Graag uw hulp hierbij.

Alvast bedankt.

Hi @anoniemanoe, ik zie het inderdaad! Goed dat je dit laat weten. De verlenging blijft aan onze kant hangen. Ik ga hier achteraan en zorg via de technische dienst dat deze bestelling vandaag nog door zal lopen. Wat betreft de rekening zie ik iets anders. Deze is namelijk netjes geïncasseerd op 21-10-2024. Zie jij hetzelfde op je bankrekening? 😊


@Cheyenne van Odido inmiddels twee weken verder en het probleem is nog steeds niet verholpen. De verlenging hangt nog steeds bij status verwerking. Ik heb wel een email ontvangen met Kenmerk: 1806/74013510. 


Hi @anoniemanoe, graag zie ik het net als jou zo snel mogelijk opgelost! Ik heb het voor je gecheckt, maar het onderzoek staat hiervoor nog open. De afdeling die hierover gaat, is nog druk bezig om het probleem op te lossen, zodat ook je verlenging goed doorloopt. Het probleem is echter ingewikkelder dan gehoopt. Onze excuses hiervoor!


Reageer