Beste heer/mevrouw,
Binnenkort gaan we verhuizen. Ons T-Mobile abonnement nemen we mee, dit hebben we al doorgegeven aan T-Mobile. Hier heb ik ook een bevestigingsmail over ontvangen.
In de bevestigingsmail vind ik echter tegenstrijdige informatie die ik niet goed begrijp. Er staat het volgende:
Installatie nieuwe apparatuur
Je hebt straks glasvezelinternet. Je modem mag je meenemen naar je nieuwe adres. Onze installatiepartner Guidion komt het voor je installeren. Ze sturen je een e-mail met een uitnodiging. Je kunt daarmee online een afspraak maken voor de installatie. Hier zijn mogelijk installatiekosten aan verbonden, deze kosten vind je op de volgende rekening na je verhuizing. Je oude modem staat aangesloten op een ONT-kastje. Dat kastje is van de netwerkbeheerder en kun je in de woning achterlaten.
Retour sturen
Je vorige apparaat willen we graag terug. Terugsturen is gratis en kan als volgt:
1. Stop alle apparatuur (inclusief kabels en accessoires) in een doos.
2. Op My T-Mobile staat de QR code klaar. Uitprinten is niet nodig, je kunt de QR code laten zien aan de DHL ServicePoint medewerker via de My T-Mobile app.
3. Toch liever een geprinte versie? Die vind je hier.
4. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Versturen kan bij elk DHL ServicePoint).
Ik begrijp dat ik mijn huidige modem meeneem naar het nieuwe adres. Wat wordt dan echter bedoeld met “je vorige apparaat willen we graag terug”? Is dat ook die modem? Zo ja, waarom moet ik die terugsturen én meenemen? Dat is helaas niet mogelijk.
Graag ontvang ik hier meer duidelijkheid over. Bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Hallo
In een ander topic was er iemand die ging verhuizen en precies dezelfde mail kreeg. Het kopje retour sturen blijkt een stukje standaard tekst te zijn maar een moderator gaf aan dat hij de modem mee kon nemen.
Zoals
Helder, bedankt voor jullie hulp!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.