Ik wil graag mijn verhuisaanvraag annuleren, omdat ik uiteindelijk toch niet ga verhuizen. Dit geldt zowel voor mijn mobiele abonnement als mijn thuisinternet.
Daarnaast zie ik dat op mijn contract al het nieuwe adres vermeld staat. Dit had sowieso nog niet mogen gebeuren, aangezien ik daar nog niet heb gewoond.
Kunnen jullie dit corrigeren en bevestigen dat mijn huidige adres gewoon actief blijft?
Om dit snel te regelen, zou ik adviseren om zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen via 0800 - 0092. Misschien is het inderdaad nog mogelijk om deze procedure stop te zetten. Moderators werken hier op volgorde van binnenkomst, dit gebeurt meestal binnen 24/48 uur. In het weekend zijn er minder moderators, dus het kan zijn dat je topic dan pas na het weekend wordt opgepakt.
Om dit snel te regelen, zou ik adviseren om zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen via 0800 - 0092. Misschien is het inderdaad nog mogelijk om deze procedure stop te zetten. Moderators werken hier op volgorde van binnenkomst, dit gebeurt meestal binnen 24/48 uur. In het weekend zijn er minder moderators, dus het kan zijn dat je topic dan pas na het weekend wordt opgepakt.
Al gedaan maar ik zie alleen dat mijn huidige contract is opgezegd en niet “terug verhuisd”
Vul dan alvast al je gegevens in je profiel, zoals in mijn onderschrift staat. Dit kan alleen jij of een moderator lezen. Een moderator reageert indien nodig hier dan vanzelf. Als je alle gegevens al hebt ingevuld kan de moderator je ook beter/sneller helpen.
Vul dan alvast al je gegevens in je profiel, zoals in mijn onderschrift staat. Dit kan alleen jij of een moderator lezen. Een moderator reageert indien nodig hier dan vanzelf. Als je alle gegevens al hebt ingevuld kan de moderator je ook beter/sneller helpen.
Hoi @JoepTobias, goed dat je contact opneemt hiervoor! Ik zie dat je verhuizing voor je Internetabonnement inmiddels al geannuleerd is. Ik zet je meteen door naar mijn collega's van de mobiele afdeling om dit ook daar te wijzigen! Groetjes, Ishana
Hi @JoepTobias, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Begrijp ik het goed dat de adresgegevens van je mobiele abonnement gewijzigd moeten worden? Zijn de adresgegevens uit je profiel de nieuwe of oude adresgegevens? Ik zie dat bij je mobiele abonnement de adresgegevens niet overeenkomen. Kun je aangeven wat oud/nieuw is? Ook heb ik een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Als je die code met mij kunt delen, kan ik de adresgegevens voor je aanpassen!
Hi @JoepTobias, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Begrijp ik het goed dat de adresgegevens van je mobiele abonnement gewijzigd moeten worden? Zijn de adresgegevens uit je profiel de nieuwe of oude adresgegevens? Ik zie dat bij je mobiele abonnement de adresgegevens niet overeenkomen. Kun je aangeven wat oud/nieuw is? Ook heb ik een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Als je die code met mij kunt delen, kan ik de adresgegevens voor je aanpassen!
Ik heb als het goed is alle informatie naar je doorgestuurd
Hi @JoepTobias, yes ik heb je privébericht met de gegevens ontvangen, dank hiervoor! Ik heb zojuist op je privébericht gereageerd en ik spreek je daar graag verder!
Bedankt voor je hulp bij het corrigeren van mijn mobiele abonnement! Dat is nu netjes geregeld.
Echter, ik zie dat bij mijn thuisinternetcontract nog steeds het verkeerde adres vermeld staat.
• Volder staat nu op mijn huidige contract, terwijl dit niet mijn woning is en ook nooit is geweest.
• Er waren ooit plannen om daarheen te verhuizen, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.
• Mijn thuisinternetabonnement is altijd op hetzelfde adres actief geweest, dus het verbaast me dat dit nu verkeerd in mijn contract staat.
Kun je dit nog eens nakijken en laten weten hoe dit gecorrigeerd kan worden? Ik wil natuurlijk voorkomen dat er verwarring of administratieve problemen ontstaan.
Hoi @JoepTobias, ik help je graag verder! Ik zie namelijk wel terug in het systeem dat je verhuizing volledig geannuleerd is. Wil je mij in een privébericht van beide plaatsen de straatnaam, huisnummer, postcode en stad sturen? Dan ga ik het voor je doorzetten! Groetjes, Ishana
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.