Skip to main content
Beantwoord

Verhuisaanvraag annuleren

JoepTobias

Ik wil graag mijn verhuisaanvraag annuleren, omdat ik uiteindelijk toch niet ga verhuizen. Dit geldt zowel voor mijn mobiele abonnement als mijn thuisinternet.

Daarnaast zie ik dat op mijn contract al het nieuwe adres vermeld staat. Dit had sowieso nog niet mogen gebeuren, aangezien ik daar nog niet heb gewoond.

Kunnen jullie dit corrigeren en bevestigen dat mijn huidige adres gewoon actief blijft?

Alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@JoepTobias ,

Om dit snel te regelen, zou ik adviseren om zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen via 0800 - 0092.
Misschien is het inderdaad nog mogelijk om deze procedure stop te zetten.
Moderators werken hier op volgorde van binnenkomst, dit gebeurt meestal binnen 24/48 uur.
In het weekend zijn er minder moderators, dus het kan zijn dat je topic dan pas na het weekend wordt opgepakt.

Bekijk origineel

13 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1296 reacties
  • Antwoord
  • 21 februari 2025

Hallo ​@JoepTobias ,

Om dit snel te regelen, zou ik adviseren om zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen via 0800 - 0092.
Moderators werken hier op volgorde van binnenkomst, dit gebeurt meestal binnen 24/48 uur.
In het weekend zijn er minder moderators, dus het kan zijn dat je topic dan pas na het weekend wordt opgepakt.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20677 reacties
  • 21 februari 2025

Hallo ​@JoepTobias 

En voor mobiel kan je het adres gewoon zelf wijzigen in je Odido account 👍

JoepTobias
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 21 februari 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@JoepTobias 

En voor mobiel kan je het adres gewoon zelf wijzigen in je Odido account 👍

helaas kan ik dit niet aanpassen meer.
en staat nu ook het contract al op het nieuwe adres

JoepTobias
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 21 februari 2025
soepkip67 schreef:

Hallo ​@JoepTobias ,

Al gedaan maar ik zie alleen dat mijn huidige contract is opgezegd en niet “terug verhuisd”

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20677 reacties
  • 21 februari 2025

@JoepTobias 

Eerder was dat wel mogelijk, ik zie dat het nu anders werkt inderdaad.

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1296 reacties
  • 21 februari 2025

Hallo ​@JoepTobias ,

Vul dan alvast al je gegevens in je profiel, zoals in mijn onderschrift staat. Dit kan alleen jij of een moderator lezen.
Een moderator reageert indien nodig hier dan vanzelf. Als je alle gegevens al hebt ingevuld kan de moderator je ook beter/sneller helpen.

JoepTobias
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 21 februari 2025
soepkip67 schreef:

Hallo ​@JoepTobias ,

Vul dan alvast al je gegevens in je profiel, zoals in mijn onderschrift staat. Dit kan alleen jij of een moderator lezen.
Een moderator reageert indien nodig hier dan vanzelf. Als je alle gegevens al hebt ingevuld kan de moderator je ook beter/sneller helpen.

Gegevens up to date gemaakt

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2211 reacties
  • 22 februari 2025

Hoi ​@JoepTobias, goed dat je contact opneemt hiervoor! Ik zie dat je verhuizing voor je Internetabonnement inmiddels al geannuleerd is. Ik zet je meteen door naar mijn collega's van de mobiele afdeling om dit ook daar te wijzigen! Groetjes, Ishana

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@JoepTobias, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Begrijp ik het goed dat de adresgegevens van je mobiele abonnement gewijzigd moeten worden? Zijn de adresgegevens uit je profiel de nieuwe of oude adresgegevens? Ik zie dat bij je mobiele abonnement de adresgegevens niet overeenkomen. Kun je aangeven wat oud/nieuw is? Ook heb ik een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Als je die code met mij kunt delen, kan ik de adresgegevens voor je aanpassen! 

JoepTobias
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@JoepTobias, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Begrijp ik het goed dat de adresgegevens van je mobiele abonnement gewijzigd moeten worden? Zijn de adresgegevens uit je profiel de nieuwe of oude adresgegevens? Ik zie dat bij je mobiele abonnement de adresgegevens niet overeenkomen. Kun je aangeven wat oud/nieuw is? Ook heb ik een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Als je die code met mij kunt delen, kan ik de adresgegevens voor je aanpassen! 

Ik heb als het goed is alle informatie naar je doorgestuurd

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@JoepTobias, yes ik heb je privébericht met de gegevens ontvangen, dank hiervoor! Ik heb zojuist op je privébericht gereageerd en ik spreek je daar graag verder! 

JoepTobias
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 28 februari 2025

@Pharwin van Odido 

Bedankt voor je hulp bij het corrigeren van mijn mobiele abonnement! Dat is nu netjes geregeld.

Echter, ik zie dat bij mijn thuisinternetcontract nog steeds het verkeerde adres vermeld staat.

Volder staat nu op mijn huidige contract, terwijl dit niet mijn woning is en ook nooit is geweest.

• Er waren ooit plannen om daarheen te verhuizen, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.

• Mijn thuisinternetabonnement is altijd op hetzelfde adres actief geweest, dus het verbaast me dat dit nu verkeerd in mijn contract staat.

Kun je dit nog eens nakijken en laten weten hoe dit gecorrigeerd kan worden? Ik wil natuurlijk voorkomen dat er verwarring of administratieve problemen ontstaan.

Alvast bedankt voor je hulp!

Groet,

JoepTobias

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2211 reacties
  • 4 maart 2025

Hoi ​@JoepTobias, ik help je graag verder! Ik zie namelijk wel terug in het systeem dat je verhuizing volledig geannuleerd is. Wil je mij in een privébericht van beide plaatsen de straatnaam, huisnummer, postcode en stad sturen? Dan ga ik het voor je doorzetten! Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen