Skip to main content
Beantwoord

Verhoging Internetsnelheid

  • 24 July 2024
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Ik lees in de krant dat de internetsnelheid van het Thuis Abonnement wordt verhoogt, zie artikel in de link:

Odido verhoogt internetsnelheid voor bestaande en nieuwe klanten | Tweakers | NU.nl

Geldt dat ook voor (alle) glasvezel Thuis abonnementen?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @WilborII 

Volgens Tweakers geldt dit voor alle glasvezel abonnementen behalve voor het 8 Gbps abonnement alleen het duurt wel iets langer volgens mij want oa ik met een 100 Mbps abonnement heb nog steeds geen mail of verhoging gekregen.

OK, het is dus afwachten….

Ik heb nu een 400 Mbps glasvezel abonnement. Wat wordt mijn verhoging?

Reputatie 7
Badge +15

@WilborII

Voor 400, 1000 en 2000 Mbps is er nog niks gecommuniceerd volgens mij over hoe hoog de verhoging is. Zodra je een verhoging krijgt weet je het ✅

Vreemd…. In je eerste reactie schrijf je ‘geldt voor alle glasvezel abonnementen’ en in je laatste bericht ‘er is nog niets gecommuniceerd’ ….

Reputatie 7
Badge +14

Dat is geciteerd uit het artikel van Tweakers. Maar de bron van dat artikel is ontduidelijk en de moderators en de website van Odido zelf zegt hier nog niets over. Dus de journalist heeft of een gerucht gehoord of het te vroeg openbaar gemaakt. De officiele kanalen kunnen er verder niets over zeggen.

Reputatie 7
Badge +15

@WilborII 

Dat er een verhoging komt voor alle glasvezel abonnementen behalve het 8 Gbps abonnement is wel te lezen.

Tot nu toe is alleen te lezen dat 20 Mbps 50 Mbps wordt, 50 Mbps 100 Mbps en 100 Mbps 140 Mbps.

Reageer