Skip to main content
Beantwoord

Vergoeding simkaart odido prepaid


 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @Wierenga86, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega van de klantenservice de simkaart al voor je heeft vergoed! Hier heb je ook een bevestiging van ontvangen per e-mail en dit zal met de volgende factuur verrekend worden. Ook zie ik dat er al een afspraak ingepland staat met de monteur op 13 mei. Op dat moment zullen jouw diensten bij ons helemaal geactiveerd worden! 

Bekijk origineel

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7914 reacties
  • 3 mei 2024

Hallo @Wierenga86  Welkom in de klant helpt klant community.

Waarom wil je een vergoeding voor een prepaidkaart?  
De moderators hebben wel iets meer informatie nodig! 
Is dit een kaart met beltegoed? Normaal kost zo’n sim €10,-

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 mei 2024

Omdat ik geen internet heb nog maar al wel klant ben toen zeiden ze je moet een prepaid kaart halen en nu heb ik codes voor internet gekregen die ik moet versturen voor een WiFi hotspot en ze hebben me gezegd dat de kaart vergoed wordt en dat ik dan kon regelen via hier. Dat kan dat die normaal 10 is heb geen idee maar ik heb 15 betaald waarom weet ik ook niet maar het is niet anders, genoeg informatie als je meer wil weten laat maar even weten 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7914 reacties
  • 4 mei 2024

@Wierenga86 Oke duidelijk, heb je de voucher al ontvangen en werkt het goed? 
De moderators gaan je verder helpen als je aan de beurt bent.

Wel een andere vraag “heb je storing”? Waarom heb je geen internet? (Nieuwsgierig) 

Fijn weekend


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 mei 2024

Ik had geen internet omdat ik me abbonemwnt heb overgestapt na jullie dus vandaar het liep allemaal net langs elkaar heen 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 4 mei 2024

Hi @Wierenga86, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega van de klantenservice de simkaart al voor je heeft vergoed! Hier heb je ook een bevestiging van ontvangen per e-mail en dit zal met de volgende factuur verrekend worden. Ook zie ik dat er al een afspraak ingepland staat met de monteur op 13 mei. Op dat moment zullen jouw diensten bij ons helemaal geactiveerd worden! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen