Skip to main content

Vergoeding geen internet

• 18 april 2025
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Het is deze week 2x raak geweest dat ik langere tijd zonder internet zat, waardoor ik dus ook niet heb kunnen werken. Aangezien het hier in beide gevallen om meer dan 12 uur gaat zou ik graag een vergoeding zien.

Maandag 14-4 van 18:20 tot Dinsdag 15-4 13:44

Donderdag 17-4 van 12:50 tot Vrijdag 18-4 13:16

Uitgelichte reactie

19 april 2025

Welkom op onze community! ​@juse 

Ik ben superblij om te lezen dat de verbinding inmiddels is hersteld. Geweldig! đŸ˜€

Uiteraard heb ik gelijk de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten voor je in het systeem gezet. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit wordt verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hier nog een e-mail ter bevestiging over. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

1 reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 19 april 2025

Welkom op onze community! ​@juse 

Ik ben superblij om te lezen dat de verbinding inmiddels is hersteld. Geweldig! đŸ˜€

Uiteraard heb ik gelijk de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten voor je in het systeem gezet. Het systeem berekent dit bedrag automatisch en dit wordt verrekend met de volgende factuur. Je ontvangt hier nog een e-mail ter bevestiging over. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen