Vanavond viel net na 22.05 uur het (glasvezel) netwerk uit.
Geen internet, TV of telefonie.
Dit duurde tot ongeveer 22.40 uur.
Gelukkig heb ik nog tot eind van de maand Ziggo waardoor ik nog internet en TV had.
Is deze storing bij jullie bekend?
Vanavond viel net na 22.05 uur het (glasvezel) netwerk uit.
Geen internet, TV of telefonie.
Dit duurde tot ongeveer 22.40 uur.
Gelukkig heb ik nog tot eind van de maand Ziggo waardoor ik nog internet en TV had.
Is deze storing bij jullie bekend?
Hallo
Er is geen storing bekend op de community, heb je ook in je T-Mobile thuis account gekeken onder actuele storingen?
Misschien was er even een korte storing in het netwerk .
Goedemorgen
Hi
Trek gerust aan de bel als je weer zoiets ervaart, we helpen je dan graag met het vinden van de oorzaak én oplossing!
Hi
Dank voor de link met 4 stappen. Daar zal ik de volgende keer (hopelijk niet meer) rekening mee houden.
Het herstarten van de modem heb ik tot 2 maal toe uitgevoerd. Modem was daarna alle 2 keren via WiFi op IP adres bereikbaar. Na de 35 minuten had ik spontaan weer internet en niet lang daarna TV en telefonie.
Hopelijk blijft het bij deze ene keer.
Hi
En ik heb vandaag weer een internet storing. Modem 2 x gereset echter zonder resultaat. Storings web kaart op jullie website laat weer niks zien. Dit is de 2e keer al.
Bij individuele verstoringen wordt geen melding op de website geplaatst. Alleen bij grotere, qua gebied of dienst, verstoringen komt er die mededeling. Individuele storingen kun je het beste even via de klantenservice melden. Dan kunnen ze gelijk wat basis trouble shooting met je doornemen en eventueel een ticket aanmaken of een monteur aansturen.
Dankjewel voor je reactie.
Ik neem contact op met klantenservice.
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.