Skip to main content

Halverwege mijn internet thuis abonnement heb ik uit nieuwsgierigheid gebeld wat Odido voor mij kan doen als ik tv erbij neem. De klantenservice medewerker had mij enthousiast en vriendelijk te woord gestaan en zei dat ik de resterende 6 maanden gratis tv erbij kan krijgen, omdat ik in de 1e helft hier geen gebruik van heb gemaakt. Ik dacht toen, nou als dat gebruikelijk is, natuurlijk neem ik het!

Ik kreeg nog netjes een bevestiging met wijziging van abonnement met een mooie berekening met € 12,50 voor de tv en daarna een korting van €12,50, zodat er duidelijk staat dat ik vanaf dan gebruik maak ervan. Ik had er volledige vertrouwen in.

Maandenlang had ik er niet naar omgekeken, want dit werd mij zo aangeboden, zal vast goed zijn. En ja hoor… die €12,50 werd echt wel berekend! Toen had ik de klantenservice opnieuw gebeld en zei de dame dat dit allemaal niet klopte en dat ze een vergoeding gaat aanvragen voor het verschil van de afgelopen maanden.

1 maand later, niets gehoord en ik moest mijn abonnement weer betalen. €12,50 stond er netjes weer bij opgeteld. Weer klantenservice gebeld: je aanvraag is afgewezen door hogerop. Wel kunnen we voor je verlenging binnenkort hetzelfde aanbieden.

Vanaf nu vertrouw ik werkelijk geen woord van wat ze aanbieden. Grote kans dat ik weer volledig moet betalen terwijl ik wel per mail een bevestiging heb dat ik de korting wel krijg. Een bevestiging zegt dus niets. Ik vertrouw Odido echt niet meer… Jammer. Ik ga mijn abonnement opzeggen.

 

(Wel hilarisch dat de website van Odido gigantisch vastloopt.)

Hi ​@wendieec, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is natuurlijk niet heel netjes en ik wil dit graag voor je rechttrekken. Zou je mij kunnen vertellen op welke datum deze korting was beloofd en wanneer de verlenging is ingegaan? Zou je ook jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Alvast bedankt! 


Hi ​@wendieec, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit is natuurlijk niet heel netjes en ik wil dit graag voor je rechttrekken. Zou je mij kunnen vertellen op welke datum deze korting was beloofd en wanneer de verlenging is ingegaan? Zou je ook jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik met je meekijken. Alvast bedankt! 

Opzegging is aangevraagd door de nieuwe provider. Ik weet dus niet of dit nog nut heeft. In ieder geval: in december 2023 startte mijn abonnement en juni 2024 had ik deze mooie aanbod gehad van een enthousiaste medewerker. Deze was beloofd, bevestigt per mail en binnen 24 uur ingegaan. Sindsdien ook hiervoor betaald. Abonnement staat op de naam van mijn man en over een maand stopt mijn abonnement. Ik kan geen exacte data inzien, omdat het inloggen niet lukt omdat de website vast blijft lopen.


Bedankt ​@wendieec, uit coulance heb ik vanaf ingang van TV (06-06) de kosten voor je vergoed. Dit zal worden verrekend met een volgend factuur en het restand wordt overgemaakt naar de bij ons bekende rekening. Mijn excuses voor het ongemak! 


Bedankt ​@wendieec, uit coulance heb ik vanaf ingang van TV (06-06) de kosten voor je vergoed. Dit zal worden verrekend met een volgend factuur en het restand wordt overgemaakt naar de bij ons bekende rekening. Mijn excuses voor het ongemak! 

Alhoewel ik blij ben dat het alsnog opgelost is, blijft het jammer dat het alleen heeft gewerkt omdat dit geplaatst is hier. In ieder geval hartelijk dank Tommie!


@wendieec Ik begrijp jouw sentiment, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik ben in ieder geval superblij dat Tommie het voor je het kunnen oplossen! 😀

Laat je het ons weten als we nog ergens bij kunnen helpen? Ik sta voor je klaar!


Reageer