Skip to main content

Upgrade naar T-56?

• 25 november 2024
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo Odido :)

Ik ben inmiddels bijna 3 jaar klant bij jullie en in het verleden heb ik ook meerdere jaren jullie diensten afgenomen.

Mijn vriendin heeft een week of 2 geleden zomaar een upgrade naar de T-56 modem gekregen.

Ik zelf heb nog de T-50 en ik vroeg me af of ik die upgrade ook kon krijgen. Mijn huis zou namelijk best wel wat profijt hebben van de verbeterde specs van de T-56 :)

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet

Uitgelichte reactie

18 maart 2025

Hey ​@questarey, welkom op onze Community!

Sorry voor mijn late reactie, jouw topic was in een verkeerde categorie belandt. Ik kan je zeker een T-56 opsturen, zou je jouw profiel alleen willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zet ik dit meteen voor je in gang. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 18 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hey ​@questarey, welkom op onze Community!

Sorry voor mijn late reactie, jouw topic was in een verkeerde categorie belandt. Ik kan je zeker een T-56 opsturen, zou je jouw profiel alleen willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zet ik dit meteen voor je in gang. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 maart 2025

Hey Tommie. :)

Wat een leuke verassing zo 3 maanden later!

Ik heb de gegevens aangevuld.

Alvast bedankt!

Mvg

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 19 maart 2025

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens ​@questarey, ik heb de T-56 opgestuurd! Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met het nieuwe modem! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen