Beste Odido,
Ik heb een bestelling geplaats voor een upgrade naar 2Gb glas plus 3 x Wifipunten. Volgens de bestelling zie ik er 3 x Zyxel WAP6807 staat. Volgens wat ik begreep zijn dat wifi 5 punten en geen wifi 6. Zou jullie dat aub mijn bestelling aan willen passen?
Hoi
De reden dat jij nog geen nieuwere wifipunten ontvangt, is dat het geregistreerde modem nog altijd de Draytek is. Deze dient vervangen te worden voor een Zyxel T-56. Dit kan ik momenteel nog niet doen omdat de openstaande aanvraag extra bestellingen en handelingen verhindert. Zodra die aanvraag doorgelopen is, kan ik de wifipunten omruilen samen met het modem. Help me ergens volgende week alsjeblieft herinneren - mocht het dan nog niet automatisch geregeld zijn.
Heel erg bedank
Hoi
De wappers (WAP6807) zijn gister aangekomen. Ik zie dat de abonnement aanpassing (1G naar 2.5G) nog op ontvangen staat. Ik ga ervan uit dat ik weer een seintje geven moet zodra te abonnement aanpassing voltooid is?
Hoi
Tot die tijd wens ik je alvast een hele fijne jaarwisseling toe!
Hoi
De monteur was vandaag langs geweest en de T-56 en XGS-PON doet het prima op 2Gbit.
Zou jullie de WAP6807 omwisseling aub in gang kunnen zetten?
Bedankt!
Hoi
De monteur was vandaag langs geweest en de T-56 en XGS-PON doet het prima op 2Gbit.
Zou jullie de WAP6807 omwisseling aub in gang kunnen zetten?
Bedankt!
Ik heb de omwisseling voor je in orde gemaakt, ze komen asap jou kant op.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.