Upgrade 2Gbit

  • 16 December 2023
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Ik heb een dag of 5 geleden een upgrade van mijn abonnement aangevraagd naar 2Gbit. Ik zou ook een nieuw modem (T-56) opgestuurd krijgen maar in de order is geen beweging te krijgen. Heb nu ook maar de monteur (zou de 19e komen) verplaatst naar een latere datum.

 

Kunnen jullie kijken wat de status is?

Jason van Odido 4 maanden geleden

Goedemorgen @rdebru1n, slim dat je om hulp vraagt! Op dit moment wordt de T-56 beperkt geleverd vandaar dat het wat langer duurt eer de bezorgstatus wijzigt en jij een track&trace-code ontvangt - sorry voor het ongemak! Ik zie dat de verzending morgenochtend gereedgemaakt wordt en klaar wordt gestoomd voor levering aan ons distributiecentrum. Zodra het installatiepakket onze distributie verlaat en bij de bezorgpartner aangeboden wordt voor verzending, krijg jij een mailtje en sms met de track&trace. Nog heel eventjes geduld. Ik hoop dat je het pakketje nu snel geleverd krijgt. Mocht je vrijdag nog niks binnen hebben, trek dan nog eens aan de bel. Dan is er iets misgegaan met de doorvoering.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @rdebru1n, slim dat je om hulp vraagt! Op dit moment wordt de T-56 beperkt geleverd vandaar dat het wat langer duurt eer de bezorgstatus wijzigt en jij een track&trace-code ontvangt - sorry voor het ongemak! Ik zie dat de verzending morgenochtend gereedgemaakt wordt en klaar wordt gestoomd voor levering aan ons distributiecentrum. Zodra het installatiepakket onze distributie verlaat en bij de bezorgpartner aangeboden wordt voor verzending, krijg jij een mailtje en sms met de track&trace. Nog heel eventjes geduld. Ik hoop dat je het pakketje nu snel geleverd krijgt. Mocht je vrijdag nog niks binnen hebben, trek dan nog eens aan de bel. Dan is er iets misgegaan met de doorvoering.

Reageer