Ik heb een uitstel van betaling met een openstaand bedrag van 0,00 euro. Dit kan ik natuurlijk niet overmaken. Gaat dit verder nog problemen opleveren?
Beantwoord
uitstel van betaling met 0,00 euro
Beste antwoord door Cristien
Dit is op de site te lezen
We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in termijnen, of om het bedrag later te betalen.
Je kunt bij ons uitstel aanvragen voor maximaal 10 kalenderdagen. Er gelden hiervoor wel een paar voorwaarden:
- Je hebt een openstaand saldo van minimaal € 50,-
- Je hebt al meer dan 3 T-Mobile facturen betaald
- Je hebt in de afgelopen 3 maanden niet al eerder uitstel gekregen
De verdere voorwaarden kunnen onze medewerkers je uitleggen. Neem contact met ons op
Is jouw aansluiting geblokkeerd in verband met een betalingsachterstand? Dan wordt de blokkade pas verwijderd als alle betalingen bij ons binnen zijn.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.