@gerrie1234
De kans dat het probleem bij Odido ligt is nihil. Je kunt je hier zelf desgewenst van vergewissen door het volgende te doen:
telnet server100.hosting2go.nl 587
Trying 185.135.241.100...
Connected to server100.hosting2go.nl.
Escape character is '^]'.
220 server100.hosting2go.nl ESMTP Postfix
quit
221 2.0.0 Bye
Connection closed by foreign host.
Wat je sowieso kunt doen, is je configuratie nogmaals controleren:
https://support.hosting2go.nl/klantenservice/e-mail/e-mail-instellen/e-mailadres-instellen-in-microsoft-outlook-2016/
Maar het is wel vreemd dat je helemaal geen foutmelding van Outlook krijgt. Als ik jou was, zou ik met dezelfde configuratie proberen mail te versturen, maar dan op 1 van de volgende manieren:
1 onder een andere account op dezelfde computer met dezelfde software (Outlook dus)
2 of op een andere computer met dezelfde software
3 dan wel met andere software
Als dat ook niet werkt, zou ik contact opnemen met hosting2go.nl