Skip to main content

Hallo,

 

Heb 2 accounts.

1ste account heeft tweestapsverificatie via Authenticator app maar heb problemen met ontvangen van een code , die werkt niet. Daaraan is wel een abonnement aan gekoppeld.

Ben naar een t mobile winkel geweest om 2 staps verificatie uit te zetten. Probeerde later opnieuw in te loggen en kreeg opnieuw de melding dat ik een Authenticator code moest invullen. 

​​​​​​

2de account heeft een tweestapsverificatie via sms en die werkt prima. Kan echter geen abonnement aan koppelen, krijg dan een foutmelding.

Liefst wil ik mijn gegevens op 1 account willen inzien.

 

Hoi @Pr2023, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, met wat gegoochel in de systemen is dit absoluut te regelen! Wél heb ik hiervoor nog een aantal gegevens van je nodig. Kan je de volgende informatie naar mij doorsturen via een privébericht:

  • Postcode en huisnummer.
  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.
  • Het email adres dat gekoppeld is aan het account dat je wil houden én van het account dat je wil verwijderen.

Hiermee kan ik de mouwen opstropen en kan ik voor je timmeren aan de oplossing! 😃


Reageer