Goedemiddag,
Sinds kort is de tweestapsverificatie geactiveerd op ons account.
Helaas gaat de code naar het T-mobile e-mailadres, waar wij geen toegang toe hebben.
Kan dit aangepast worden naar een 06-nummer?
Goedemiddag,
Sinds kort is de tweestapsverificatie geactiveerd op ons account.
Helaas gaat de code naar het T-mobile e-mailadres, waar wij geen toegang toe hebben.
Kan dit aangepast worden naar een 06-nummer?
Hi
Dit is inderdaad wel apart, de tweestapsverificatie is namelijk alleen op twee manieren te gebruiken, via een sms of via een authenticatie-app. Ik ben ook direct gaan kijken en zie dat er nog geen 2FA ingesteld is.
Ik help je graag om toegang te verlenen tot je e-mailadres. Hoe komt het dat je geen toegang hebt tot je t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dit e-mailadres is namelijk wel gekoppeld aan je My T-Mobile.
In dit topic lees je alles over 2FA.
Hi
Dit is inderdaad wel apart, de tweestapsverificatie is namelijk alleen op twee manieren te gebruiken, via een sms of via een authenticatie-app. Ik ben ook direct gaan kijken en zie dat er nog geen 2FA ingesteld is.
Ik help je graag om toegang te verlenen tot je e-mailadres. Hoe komt het dat je geen toegang hebt tot je t-mobilethuis.nl e-mailadres? Dit e-mailadres is namelijk wel gekoppeld aan je My T-Mobile.
In dit topic lees je alles over 2FA.
Hoi Tommie,
Ik ben het wachtwoord vergeten. Ik heb hetzelfde wachtwoord geprobeerd als My T-Mobile, maar hiermee kan ik niet inloggen.
We hebben eigenlijk nooit gebruik gemaakt van dit e-mailadres voor zover ik weet.
Alvast bedankt!
Hi
Hi
Ik heb helaas hetzelfde probleem. Ik heb je ene privébericht gestuurd met onze gegevens.
Alvast dank!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.