Skip to main content

Tweestaps verificatie t-mobile webmail

• 30 augustus 2023
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een ander t-mobile account waar alleen mijn t-mobile thuis abonnement op staat. Hier wordt tijdens het inloggen gevraagd om een code voor de tweestaps verificatie.

Probleem: De pagina vertelt me dat er geen 06-nummer bekend is? dus de code wordt verstuurd naar de webmail van @t-mobilethuis.nl. Ik heb geen inloggegevens van de webmail. Heb er ook nooit op ingelogd.

Kan ik mijn webmail inloggegevens ergens opvragen/herstellen?

4 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud-Superuser
  • 1177 reacties
  • 30 augustus 2023

Hoi @fmatroo

Binnenkort stopt T-Mobile met de ondersteuning van web / e-mail. 

Media is niet beschikbaar

In de tussentijd verwacht ik dat een moderator (na verificatie) je kan helpen met het herstellen van je inloggegevens. Waarschijnlijk kan dan ook meteen het mobiele nummer worden toegevoegd. 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 30 augustus 2023

Hoi @fmatroo, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van My T-Mobile! ðŸ˜„ Ik kan alleen geen abonnement vinden met jouw e-mailadres. Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 augustus 2023

klantnummer toegevoegd

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 31 augustus 2023

Heel erg bedankt @fmatroo! Ik ontvang dan graag in een privébericht naar welk e-mailadres ik het kan wijzigen. Alvast bedankt voor je moeite! ðŸ˜Š Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen