Skip to main content

Ik heb een ander t-mobile account waar alleen mijn t-mobile thuis abonnement op staat. Hier wordt tijdens het inloggen gevraagd om een code voor de tweestaps verificatie.

Probleem: De pagina vertelt me dat er geen 06-nummer bekend is? dus de code wordt verstuurd naar de webmail van @t-mobilethuis.nl. Ik heb geen inloggegevens van de webmail. Heb er ook nooit op ingelogd.

Kan ik mijn webmail inloggegevens ergens opvragen/herstellen?

 

 

 

Hoi @fmatroo

Binnenkort stopt T-Mobile met de ondersteuning van web / e-mail. 

In de tussentijd verwacht ik dat een moderator (na verificatie) je kan helpen met het herstellen van je inloggegevens. Waarschijnlijk kan dan ook meteen het mobiele nummer worden toegevoegd. 


Hoi @fmatroo, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van My T-Mobile! 😄 Ik kan alleen geen abonnement vinden met jouw e-mailadres. Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 


klantnummer toegevoegd


Heel erg bedankt @fmatroo! Ik ontvang dan graag in een privébericht naar welk e-mailadres ik het kan wijzigen. Alvast bedankt voor je moeite! 😊 Groetjes, Ishana


Reageer