Is het mogelijk om een 2e afstandsbediening te koppelen aan de 4K TVbox1.gen ?
De TVbox heeft Bluetooth en Infrarood.
De AB van de TV (Philips/Infrarood) werkt maar gedeeltelijk, maar kan bijvoorbeeld de Gids niet oproepen.
Is er / kan er een tweede AB worden gebruikt ? Zo ja, welke of hoe.
mvg
Bladzijde 1 / 1
Welkom op onze community! @JoopD
Dat zou inderdaad erg handig zijn. Ik ga gelijk voor je na bij ons TV Team of dit mogelijk is!
Je bedoelt dus dat je de TV afstandsbediening wil gebruiken om de Mediabox te besturen, toch? @peter-keetfm Weet jij toevallig of dit kan? Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!
Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je meteen weten!
@JoopD Hoi
Dat is mogelijk.
Ik gebruik die van Odido zelf maar heb zo die van Kpn ook gekoppeld aan de Odido TV box.
Zie ook dit topic waar ik deze toen aan een Chromecast had gekoppeld.
Ik weet niet of het werkt met 2 Odido afstandsbedieningen.
Maar dan zou je er een op infrarood kunnen zetten.
Deze moet dan wel een zichtbaar verbinding hebben met de TV box.
Zo werk ik met een Logitech Harmony hub.
Deze gaat via infrarood.
Ander onderwerp.
Je Philips TV heeft deze Android.
Vanaf Android TV 8 kun je ook de Odido TV app gebruiken.
TV kijken zonder box.
Goedenmiddag,
De AB van de TV (Philips/Infrarood) werkt maar gedeeltelijk, maar kan bijvoorbeeld de Gids niet oproepen.
mvg
Het gaat inderdaad om een tweede AB gebruiken op de Odido TVbox (niet de Odido app op de tv)
Zoals gezegd, met de TV AB gaat het voor een deel werken, maar de gids oproepen gaat niet.
Ik weet dat bluetooth alleen 1 apparaat (AB) laat koppelen.
Goedenmiddag,
mvg
Het gaat inderdaad om een tweede AB gebruiken op de Odido TVbox (niet de Odido app op de tv)
Zoals gezegd, met de TV AB gaat het voor een deel werken, maar de gids oproepen gaat niet.
Mogelijk dat een oude model AB odido kan werken ?
@JoopD
Dat heb je fout zie de volgende foto dat ik zelfs 5 afstandsbedieningen via bluetooth heb gekoppeld.
Voor jou zou de oplossing kunnen zijn als je een extra afstandsbediening wil gebruiken die van Kpn.
De gids knop werkt daar ook op.
@JoopD
Dat heb je fout zie de volgende foto dat ik zelfs 5 afstandsbedieningen via bluetooth heb gekoppeld.
Voor jou zou de oplossing kunnen zijn als je een extra afstandsbediening wil gebruiken die van Kpn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.