Skip to main content
Beantwoord

Tv kijken met Samsung TV App gaat niet meer. Foutmelding er gaat iets mis.

  • 18 June 2024
  • 7 reacties
  • 83 Bekeken

Zoals zoveel klanten heb ook ik na de update problemen met tv kijken. Om de paar seconden krijg ik een foutmelding. Bijzonder irritant en het is wel zo netjes om de klanten hier tijdig over te informeren ipv de community te gebruiken. Het is namelijk een groter probleem. Het gaat om een  Samsung tv met tizen besturingsysteem en het probleem is bij alle zenders. 

7 reacties

 

Ik heb hetzelfde probleem sind ongeveer 5 dagen. Als ik pauzeer en weer start werkt het wel. Er moet een vertraging / iets in buffer zitten. Zwaar irritant omdat de buren een goal eerder horen dan ik. Ik kijk het nog 1 week aan en dan stap ik over

 

Krijg ik nog een reactie van Odido? Het probleem is er nog steeds namelijk.

Reputatie 7
Badge +3

@RickilGrande @RicoJ Mijn excuses voor de late reactie. Uiteraard help ik jullie graag verder, zodat jullie weer optimaal kunnen genieten van TV! 

De update voor de Samsung modellen uit het jaar 2022 is teruggedraaid naar de oude versie, totdat de problemen zijn opgelost. Ervaren jullie dit nu ook zo? 

Mochten er nog problemen zijn, laat het mij dan weten. Ik sta klaar om verder te helpen! 

Reputatie 7
Badge +3

@RickilGrande @RicoJ Mijn excuses voor de late reactie. Uiteraard help ik jullie graag verder, zodat jullie weer optimaal kunnen genieten van TV! 

De update voor de Samsung modellen uit het jaar 2022 is teruggedraaid naar de oude versie, totdat de problemen zijn opgelost. Ervaren jullie dit nu ook zo? 

Mochten er nog problemen zijn, laat het mij dan weten. Ik sta klaar om verder te helpen! 

voor Smart tv App 
 verkorte handleiding voor wel de juiste kwaliteit.
alles via de Smart  afstand bediening,  voor alle functies op je Smart TV
lekker snel..mooier beeld dan via de decoder, voor een  4k HHD Smart TV

Tip.

zwarte tv decoder van je tv ontkoppelen.

en je LAN kabel direct op de TV  inpluggen .en nieuwe verbinding maken maar dan met de tv inplaats via de decoder box..op je tv selecteren, VASTE KABEL VERBINDING . (LAN)

App Idido installeren en inlog codes via Smart afstandbediening intoetsen
(dus verbinding draadloos Wifi omzetten in vaste kabel verbinding en je Omino decoder afkoppelen van je HDMI aansluiting , je gebruikt alleen de  Smart Odido 4k App.

cijfers voor klantenummer en pin code intoetsen via de Smart afstandbediening van je TV.( links boven op de afstandbediening ,knop 123)

de extra afstand bediening van T-mobiel of Idido gebruik je niet meer.

smart 4k HHD  TV .beste beeld,ga naar instellingen, ..algemeen en privacy > aan/uit spaarstand>  en dan alle functies uitzetten..

mvg

carlo den hollander.

Reageer