Skip to main content
Beantwoord

tv÷internet kan ik niet koppelen aan mijn odido account waar al mijn mobiel in staat.

  • 5 januari 2025
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

Ook ik kan mijn tv+ internet niet toevoegen aan mijn account.

Zie alles over mijn mobiele internet maar kan tv internet niet toevoegen.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Gerda1970, ik ben gelijk met je mee gaan kijken alleen kan ik geen Mijn Odido account vinden op jouw e-mailadres. Kan het zijn dat je een ander e-mailadres hebt gebruikt voor het Mijn Odido account? Wil je deze dan in je profiel zetten onder “Info voor moderator"? Ook ben ik erg benieuwd welke foutmelding je precies te zien krijgt als je het abonnement probeert te koppelen. Dat kan mij namelijk meer vertellen over wat er mis gaat en kan ik het voor je uitzoeken!

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2025

Hi ​@Gerda1970, ik ben gelijk met je mee gaan kijken alleen kan ik geen Mijn Odido account vinden op jouw e-mailadres. Kan het zijn dat je een ander e-mailadres hebt gebruikt voor het Mijn Odido account? Wil je deze dan in je profiel zetten onder “Info voor moderator"? Ook ben ik erg benieuwd welke foutmelding je precies te zien krijgt als je het abonnement probeert te koppelen. Dat kan mij namelijk meer vertellen over wat er mis gaat en kan ik het voor je uitzoeken!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 januari 2025

Ik had zelf al mobiel abonnement van mijn odido. Er werd mij door een collega aangeraden om dan een account aan te maken op mijn man zijn email. Maar ook dat krijg ik allemaal niet gekoppeld. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 januari 2025

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13287 reacties
  • 8 januari 2025

Hey ​@Gerda1970, dit komt omdat je mobiele abonnement al gekoppeld staat aan jouw eigen e-mailadres. Je hebt dus 2 verschillende accounts met 2 abonnementen gekoppeld. Jouw mobiele nummer staat op jouw account en het Internet + Tv abonnement op het account met het e-mailadres van je man. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 januari 2025

Dat klopt. Dat werd aangeraden door een collega van jou. Omdat het beide van hetzelfde adres was konden wij het koppelen. Maar niet dus.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen