Skip to main content

Ook ik kan mijn tv+ internet niet toevoegen aan mijn account.

Zie alles over mijn mobiele internet maar kan tv internet niet toevoegen.

Hi ​@Gerda1970, ik ben gelijk met je mee gaan kijken alleen kan ik geen Mijn Odido account vinden op jouw e-mailadres. Kan het zijn dat je een ander e-mailadres hebt gebruikt voor het Mijn Odido account? Wil je deze dan in je profiel zetten onder “Info voor moderator"? Ook ben ik erg benieuwd welke foutmelding je precies te zien krijgt als je het abonnement probeert te koppelen. Dat kan mij namelijk meer vertellen over wat er mis gaat en kan ik het voor je uitzoeken!


Ik had zelf al mobiel abonnement van mijn odido. Er werd mij door een collega aangeraden om dan een account aan te maken op mijn man zijn email. Maar ook dat krijg ik allemaal niet gekoppeld. 


 


Hey ​@Gerda1970, dit komt omdat je mobiele abonnement al gekoppeld staat aan jouw eigen e-mailadres. Je hebt dus 2 verschillende accounts met 2 abonnementen gekoppeld. Jouw mobiele nummer staat op jouw account en het Internet + Tv abonnement op het account met het e-mailadres van je man. 


Dat klopt. Dat werd aangeraden door een collega van jou. Omdat het beide van hetzelfde adres was konden wij het koppelen. Maar niet dus.


Reageer