Skip to main content

tv/internet betaling

  • 26 July 2024
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Hallo met Diana Mesut ik keek vanochtend naar mijn ing bank. Ik zag gelijk dat mijn internet/tv weer werd betaald! Wat niet de bedoeling is! Want ik had het 2 juli al betaald tv/internet! En ik wil niet dat het 2 keer in de maand automatisch wordt betaald! Ik heb proberen te bellen naar odido en ook paar de klantenservice gebeld! Maar ik krijg maar niemand aan de lijn die dit met mij wil oplossen en wil helpen! Dat vindt ik niet zo leuk! Ik wil wel graag serieus genomen worden en mijn verhaal kwijt kunnen over het betalen van de tv en internet! Odido is de laatste tijd steeds te snel met het betalen steeds terwijl de maand juli nog niet voorbij is!! Kunnen jullie mij hiermee helpen en dit met mij te gasn oplossen! Fijne dag

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @Daisy peppi 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik help je uiteraard graag verder! 

Gaat dit om de nieuwe factuur van juli of een eerdere factuur? Wil je mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen in een privébericht? Dan kan ik meteen met je meekijken!

Hallo met Diana alweer dit gaat om 2 juli 2 3 weken geleden! Ik zorg er altijd voor dat het elke maand mijn tv/internet netjes wordt betaald! En vanochtend zag ik dat het weer werd betaald! Terwijl het al wel betaald was! Odido vindt ik wel een beetje te snelgaan....dat tv en internet betaald moet worden! Ja dat weet ik ook wel dat het betaald moet worden! Maar graag niet 2 keer in de maand steeds! Er moeten ook wel andere rekeneningen betaald worden zoals de huur bijvoorbeeld! Bijvoorbaat dank voor het begrip en hopelijk wordt ik hiermee geholpen en serieus genomen! Bellen lukt ook niet helaas ikkrijg maar niemand aan de lijn om mee te praten! 

Reputatie 7
Badge +3

@Daisy peppi Ik wil je heel graag helpen, maar op dit moment kan ik nog niet met je meekijken. 

Wil je mij de gevraagde gegevens sturen in een privébericht? Dan is de verificatie compleet en kan ik gelijk het abonnement erbij pakken! 

Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken > je komt dan terecht op mijn profiel > blauwe knop ‘Stuur bericht’. 

Geef je een seintje als je zover bent? Ik sta klaar om verder te helpen!  

 

Reageer