Skip to main content
Beantwoord

TV en Internet account koppelen aan Mijn Odido


Ik krijg een melding waneer ik mijn Internet & TV abonnement wil koppelen aan mijn Odido mobiele app: 

“Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”

Hoe kan ik dit oplossen?

10 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @pr0mg, deze melding komt wel eens voor als de gegevens van het mobiele abonnement en het Internet + TV abonnement niet overeenkomen. Nu heb ik dit gelijk voor je nagekeken maar dit staat helemaal goed! Ik heb dit daarom direct voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken en oplossen. De verwerkingstijd hiervoor is op dit moment 14 dagen. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie uit het account nodig hebben, laat het dan aan me weten. Ik regel dit dan graag voor je! 

Hi @pr0mg, deze melding komt wel eens voor als de gegevens van het mobiele abonnement en het Internet + TV abonnement niet overeenkomen. Nu heb ik dit gelijk voor je nagekeken maar dit staat helemaal goed! Ik heb dit daarom direct voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken en oplossen. De verwerkingstijd hiervoor is op dit moment 14 dagen. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie uit het account nodig hebben, laat het dan aan me weten. Ik regel dit dan graag voor je! 

Oke bedankt. Ik wacht nog even af. 

Ik heb precies hetzelfde probleem. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Erwin0013, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat de initialen niet overeen kwamen. Dit heb ik aangepast en als het goed is moet je nu de koppeling kunnen maken. Kun je dit controleren? 

Hi @Erwin0013, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat de initialen niet overeen kwamen. Dit heb ik aangepast en als het goed is moet je nu de koppeling kunnen maken. Kun je dit controleren? 

Ja, nu doet hij het. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Gelukkig @Erwin0013, geen dank! 

Hi @pr0mg, deze melding komt wel eens voor als de gegevens van het mobiele abonnement en het Internet + TV abonnement niet overeenkomen. Nu heb ik dit gelijk voor je nagekeken maar dit staat helemaal goed! Ik heb dit daarom direct voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst, zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken en oplossen. De verwerkingstijd hiervoor is op dit moment 14 dagen. Mocht je in de tussentijd bepaalde informatie uit het account nodig hebben, laat het dan aan me weten. Ik regel dit dan graag voor je! 

Hoi Nora,

Ik wil graag de factuur downloaden voor mijn boekhouding. Kan je dit voor me opsturen? 

Ik namelijk nog steeds niet mijn Internet abonnement toevoegen in mijn account. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @pr0mg, ik zou nog een oude koppeling in het systeem staan, die heb ik eruit gehaald. Kan je eens kijken of het nu wel lukt om je abonnementen te koppelen?

Hi @pr0mg, ik zou nog een oude koppeling in het systeem staan, die heb ik eruit gehaald. Kan je eens kijken of het nu wel lukt om je abonnementen te koppelen?

Hi Tommie,

Net samengevoegd. Super! 

 

Reputatie 7
Badge +9

Super dat het gewerkt heeft @pr0mg, fijne zondag nog verder! 

Reageer