Skip to main content

Potentiële nieuwe klant hier,

Wat een drama om een simpele vraag te stellen, na 45 min in de wacht gestaan te hebben verbreekt de verbinding……………… je moet er wel wat voor over hebben :P 

Is het mogelijk om VOOR de overstap de TV dienst te proberen? (al is het maar een uur)

Zat eerst bij KPN dat was helemaal ruk, naar Ziggo gegaan en dat werkt tenminste normaal. (snelheid laden content en spoelen in programma)

Werkt de TV dienst een beetje vlot of heb je last van bufferen (na bv reclame doorspoelen van opgenomen programma)

Werkt de app op de TV beter of slechter dan een android kastje?

Ik ga er van uit dat glasvezel redelijk betrouwbaar is en weinig problemen geeft?

Dank voor de input!

hoi ​@Geenideeman ,

Er is geen try & buy traject voor Odido TV.

Om het TV product te kunnen gebruiken is een DSL of glasvezel verbinding van Odido nodig.

Je kunt wel een bestelling plaatsen en nadat e.e.a. is opgeleverd binnen 14 dagen na de life datum de bestelling weer annuleren.

Je kunt ook even in je omgeving rondvragen naar een kennis/vriend die ook Odido met TV heeft en daar even een uurtje gaan kijken.

14 dgn op proef helpt mij daarna niet ;) 

Als ik kennis/vriend zou hebben die jullie diensten gebruiken had ik hier de vraag niet hoeven stellen :) 

De vragen blijven:

Werkt de TV dienst een beetje vlot of heb je last van bufferen en secondes moet wachten (na bv reclame doorspoelen van opgenomen programma)

Werkt de app op de TV beter of slechter dan een android kastje?

Ik gebruik de APP op een Philips TV , dat werkt prima. Ik kan geen vergelijk maken met een android kastje, mensen die de app gebruiken hebben dat niet nodig.

Ik gebruik de APP op een Philips TV , dat werkt prima. Ik kan geen vergelijk maken met een android kastje, mensen die de app gebruiken hebben dat niet nodig.

Wat is prima? geel last van bufferen? niet na het spoelen secondes moeten wachten?

Niet vervelend bedoeld maar gezien je hoeveelheid reacties weet ik niet of dit een neutraal antwoord is.

@Geenideeman Ook ik gebruik de app en ben en op Sony en Samsung tevreden. (DSL)

in vorige woning Glasvezel ook dat was perfect bij mij. Het doorspoelen vind ik minder fijn maar het verschil tussen de Ziggo prijzen en Odido heb ik het er wel voor over. 

Het blijft ook een persoonlijke ervaring. 

Succes met je beslissing 

Ook een antwoord van een 7.5k poster 😁

Zou fijn zijn antwoord te krijgen van gebruikers 😀

Mmmm en waar haal jij het vandaan dat ik geen gebruiker ben ​@Geenideeman ?
Vreemde conclusie.  Jaren lid zegt meer dan 2 weken denk je ook niet? 
Overstappen is simpel, blijven betekent kwaliteit.

Fijne avond

hier een gebruiker, tenminste dat denk ik met een paar honderd berichten. Als ik op een knopje druk, als boomer noemden we dat zappen, dan gaat de tv (box) daadwerkelijk naar een volgende, of vorige zender, afhankelijk van het knopje. Bufferen zegt mij niks. Ik hoef ook niet te wachten bij het zappen, alhoewel mijn vrouw wel eens zegt dat ik wat minder snel moet zappen want ze ziet niet wat er op de zender is. 

Ik gebruik ook wel eens de i-pad, ook daar zap ik er vrolijk op los, zonder wachttijd en tevreden, tenzij zij weer achter me staat en het allemaal te snel vindt. 

Kortom, ik hoop dat ik aan je eisen voor een gemiddelde gebruiker, met partner…., voldoe en je een goed en gemiddeld inzicht heb gegeven in de zap-snelheid, of bufferen zoals jullie millenials dat blijkbaar noemen, om tot een gedegen besluit over te gaan. 

Success gewenst met deze keuze, want ik begrijp dat dat best complex kan zijn, tegenwoordig 😄

Mmmm en waar haal jij het vandaan dat ik geen gebruiker ben ​@Geenideeman ?
Vreemde conclusie.  Jaren lid zegt meer dan 2 weken denk je ook niet? 
Overstappen is simpel, blijven betekent kwaliteit.

Fijne avond

Dat zeg ik niet, ik vraag specifiek naar bufferen bij spoelen van reclames e.d. een opmerking dat het bij jou prima werkt is niet een heel inhoudelijke reactie op mijn vraag 😄

Ik blijf lekker bij Ziggo dan weet ik wat ik heb, de overstap naar KPN 2 jaar terug was een drama.

Na het doorspoelen geen bufferen hier(soms mss een seconde? Het is me nooit opgevallen in elk geval) De app voor tv's (Android tv in mijn geval) werkt wat mij betreft eigenlijk net zo goed als de tv box van Odido. Wel vind ik de box van Odido gebruiksvriendelijker werken door de toegespitste afstandbediening, wat de ervaring toch net wat beter maakt.

Glasvezel werkt in mijn geval prima stabiel. 

Let wel:niet op alle zenders kun je de reclame doorspoelen.

De stembediening zoals je die wellicht van ziggo kent werkt niet echt bij odido. Je kunt met de tv box wel stemcommandos geven om apps te openen etc. Maar de tv dienst zelf werkt er niet mee, je kunt dus niet bijvoorbeeld zeggen "ga naar national geographic". 

Reageer