Skip to main content
Beantwoord

Tv box verwijderd korting kwijt

  • 18 december 2022
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

peter-keetfm

Ik heb de tv box uit het pakket gehaald omdat ik deze eigenlijk niet gebruik.

Ik gebruik Android tv om tv te kijken.

Na het verwijderen van de tv box moet ik nu 12,50 euro betalen.

Dit kan niet de bedoeling zijn.

Kan een medewerker deze bestelling (verandering) annuleren graag.

Alvast bedankt.

 

Beste antwoord door Cristien

Hallo @peter-keetfm Welkom in de Community.

Als je een pakket (abonnement) hebt afgesloten tijdens een actie en je veranderd het abonnement ben je de korting van de actie uiteraard kwijt dit omdat de actie een bepaalde inhoud heeft tegen een actie prijs

Als het een foutje is moet je even op de hulp van een moderator wachten.

Ze zien wanneer je een abonnement hebt afgesloten enz.

Fijne middag 

Bekijk origineel

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8112 reacties
  • Antwoord
  • 18 december 2022

Hallo @peter-keetfm Welkom in de Community.

Als je een pakket (abonnement) hebt afgesloten tijdens een actie en je veranderd het abonnement ben je de korting van de actie uiteraard kwijt dit omdat de actie een bepaalde inhoud heeft tegen een actie prijs

Als het een foutje is moet je even op de hulp van een moderator wachten.

Ze zien wanneer je een abonnement hebt afgesloten enz.

Fijne middag 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 18 december 2022

Hoi @peter-keetfm, slim dat je het checkt! Jouw abonnement is afgesloten in juni eind juni ingegaan, vanaf dat moment is het eerste halfjaar gratis TV gaan tellen. Omdat je echter vanaf eind december geen recht meer hebt op die korting, komt die te vervallen. Dat dit toevalligerwijs gelijktijdig getriggerd wordt met het verwijderen van één van de TV Boxen is puur toeval. Geen zorgen dus, het klopt helemaal! 😉


peter-keetfm
  • Auteur
  • 2067 reacties
  • 18 december 2022

Bedankt @Jason voor je antwoord.

Wel heel toevallig dat nu al de korting vervalt.

Nog een ander puntje alles van T-mobile komt nog steeds in ongewenst email terecht.

Al 100 keer aangegeven geen ongewenst email in hotmail.

 

 

 

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 18 december 2022

@peter-keetfm Het is zeer zeker toevallig, maar komt precies op het juiste moment. Je meldt toevallig op exact dezelfde dag de tweede TV Box af, daardoor kruisen beide meldingen elkaar.

Wat betreft de ongewenste e-mail: dit komt door een obstructie aan de forumbeheerderskant en wordt momenteel nog steeds nader onderzocht. Er leek een oplossing te zijn, maar dit werkte jammer genoeg toch nog niet. We blijven speuren naar een eindfix of een tijdelijke workaround. 


peter-keetfm
  • Auteur
  • 2067 reacties
  • 18 december 2022

Bedankt @Jason 

Dan weet ik nu genoeg.

Prettige zondag. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen