Goedemiddag,
Ook ik ervaar dat beeld en geluid op de TV niet synchroon lopen.
Inmiddels heb ik alle tips & trucs op dit forum uitgeprobeerd, ook die van begin van 2024.
Het niet synchroon lopen gebeurt op beide mediaboxen.
Mijn conclusie is dat het niet aan de apparatuur hier in huis ligt.
Verdere conclusie: het ligt aan het signaal van Odido.
Ik geloof graag dat er aan gewerkt wordt, zo te lezen al bijna een jaar!
Het gewenste antwoord: “Geachte klant, voor het eind van dit jaar (2024) is alles opgelost. Dat doen wij d.m.v. een update op de mediaboxen of wij sturen nieuwe mediaboxen waarbij dit euvel zich niet meer voordoet”
Wanneer mag ik/mogen wij zo’n soort bericht ontvangen?
Wellicht ten overvloede: val mij s.v.p. niet lastig met detail vragen over zender(s) en tijdstip(pen) etc.. Dat leidt tot nieuwe irritatie van mijn kant.
Bijzonder is het volgende: het probleem doet zich niet voor op mijn hoorapparaten die via een TV adapter zijn verbonden. Wat ook weer gevolgen heeft: als mijn vrouw ook TV kijkt, zonder hulpmiddel, dan hoor ik alles twee keer: 1x via mijn hoorapparaten en 1x vanuit de geluidsapparatuur maar dan seconden later!
Ik heb trouwens via deze community het juiste advies gekregen om de TV adapter aangesloten te krijgen. Van Odido zelf: niets gehoord. Van de monteurs: foute adviezen.
Ik denk dat ik heel duidelijk en eerlijk ben geweest en verwacht van Odido ook een duidelijk en eerlijk antwoord.
Nogmaals: alle tips & trucs heb ik al geprobeerd!
Met een vriendelijke groet,
Arie Bras