@AustinLabs Ik geef je graag meer duidelijkheid! Bovenstaande informatie klopt niet helemaal. Je kunt altijd een abonnement opzeggen met een maand opzegtermijn op het moment van melden en mits je buiten het jaarcontract bent. In principe zou je dan ook als jij de opzegging doorgeeft in januari, dat wij het abonnement dan ook voor je kunnen opzeggen op de dag dat je contractvrij bent. Dit zou dan ook zeker mogelijk zijn per 19-04-2024. Waarom dit niet in orde is gemaakt in januari durf ik niet te zeggen. We kunnen het tot 3 maanden in de toekomst opzeggen. Ik zie dat mijn collega je op 20-1 nog zou bellen om het in orde te maken, maar dit is dus niet meer gebeurd. Mijn excuses hiervoor!
De opzegging staat momenteel voor 16-5. Mocht je eerder dan deze datum het contract willen beëindigen, dan wil ik dit zeker voor je in orde maken. Wel zo eerlijk tegenover jou natuurlijk! Laat maar weten of je dit wilt en per welke datum je dit dan wilt doen. Dan zorg ik er persoonlijk voor dat het in orde gemaakt wordt. Mocht 16-5 geen probleem zijn, dan laten we de huidige opzegging erin staan. Ik sta in ieder geval voor je klaar!