Beantwoord

thuis account

  • 22 October 2021
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Hoi,nadat ik het contract voor internet heb ontvangen, heb ik geprobeerd mijn THuis-account aan te maken, maar het werkt niet, nadat ik het wachtwoordverzoek heb verzonden, ontvang ik geen link

icon

Beste antwoord door Waqqas 22 October 2021, 11:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Vasile Pruteanu 

Via deze link kan je een T-Mobile thuis account aanmaken :

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword?clientid=selfcare.client&isnew=true

Gebruik het e-mailadres dat je ook hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling. Als je de mail niet direct ziet check dan ook de spam.

Het kan ook zijn dat de mail later binnenkomt.

Ik heb dat al gedaan, maar de link voor het maken van het wachtwoord komt niet

Reputatie 7
Badge +15

@Vasile Pruteanu 

Zelf moest ik ook eens een nieuw wachtwoord aanvragen en de mail kwam pas na enkele uren.

en wat moet ik doen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Vasile Pruteanu ik heb de inloggegevens voor je aangepast voor My T-Mobile Thuis. Ik stuur je deze in een privébericht!:wink: