Ik kan mij Thuis (TV/Internet) abonnement niet toevoegen. Hij laat het juiste adres zien maar daaronder staat ‘Adres klopt niet’ waardoor ik het dus niet kan toevoegen. Adres is gelijk aan factuuradres van mobiel abonnement.
Kan het misschien zo zijn dat deze niet op dezelfde naam staan? Dan lukt het koppelen namelijk niet. Het kan ook zo zijn dat dit nog aan een ander account gekoppeld is, in dit geval moet een moderator van Odido die voor je ontkoppelen.
Naam + adres is echt gelijk. Bankrekening waarop het wordt afgeschreven is anders. Heb dit ook al een twee weken geleden in een PB gemeld maar krijg daar geen reactie meer op.
Moderators reageren vaak niet op ongevraagde PB's. Je hebt nu het juiste gedaan door een topic aan te maken.
Helaas was dit geen ongevraagde PB. Ik moest mijn gegevens delen. Dat was vanwege een ander probleem waarin ik dit ook had gemeld. Dat andere is opgelost. Dit nog niet. Maakt ook niet uit. Zal straks wel een moderator langs komen hoop ik.
Kan een moderator hier misschien even meekijken?
Hi
We zien deze melding weer vaker omhoog komen. We hebben het daarom doorgezet naar onze specialisten. Hopelijk kunnen zij dit voor je oplossen. Zodra er meer informatie over is wordt er contact met je opgenomen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.