Skip to main content

Ik heb een thuis abonnement en een mobiel abonnement bij Odido. Ik heb een mijn Odido account voor mijn mobiel abonnement. Ik probeer al heel lang mijn thuis abonnement toe te voegen aan mijn Odido, maar elke keer krijg ik een foutmelding. Ik had dit probleem ook al toen het nog T-mobile was, maar het is nu nog steeds niet opgelost. Hoe doe ik dat nou? 

Hoi @JacolineB, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie meteen dat je initialen niet overeenkomen. Dit heb ik voor je goed gezet, daarnaast heb ik je mobiele abonnement losgekoppeld. Als je nu inlogt zul je geen abonnement zien staan. Zou je beide abonnementen opnieuw willen koppelen? Doe dit voor de zekerheid in een webbrowser in plaats van in de app. Kan je mij laten weten of het gelukt is? Thanks. 


Hoi Tommie, 

Dank je wel voor je antwoord! Helaas is het nog steeds niet gelukt! Ik heb mijn mobiel abonnement opnieuw toegevoegd aan mijn account, zonder problemen, maar wanneer ik dan bij abonnement toevoegen, internet toevoegen probeer, krijg ik dezelfde foutmelding. 

Groetjes


Hi @JacolineB, dan moeten de specialisten een blik werpen op dit euvel. Ik heb het direct voor je doorgezet, houd er rekening mee dat dit soort cases langer kunnen duren. De gemiddelde verwerkingstijd zit op dit moment op 25 werkdagen. Hopelijk kunnen zij dit voor jou oplossen! 


Reageer