Beste moderator,
Ik kan het thuisabonnement niet koppelen aan (mijn odido) het bekende e-mailadres waar het abonnement op staat.
Kunt u mij helpen?
Groeten Valentin
Beste moderator,
Ik kan het thuisabonnement niet koppelen aan (mijn odido) het bekende e-mailadres waar het abonnement op staat.
Kunt u mij helpen?
Groeten Valentin
Hi
Wil het koppelen weer niet lukken, wil je dan aan me doorgeven welke foutmelding je precies krijgt? Dan ga ik hiermee aan de slag voor je!
Hi
Ik heb het opnieuw geprobeerd en helaas is er nog steeds een fout.
Ik ontvang de code per e-mail en vervolgens het bericht "Er is een out opgetreden, probeer later nog eens".
Hi
Hi
“Probeer je het internetabonnement ook te koppelen aan het mobiele nummer dat bij ons bekend is op het internetabonnement?” => Ja precies
“Verder zie ik een inactief account op het e-mailadres met het internetabonnement staan. Ik kan deze voor je verwijderen.” . Ja graag, dit kan worden verwijderd omdat Ik kan niet veranderen mijn e-mailadres van Mijn Odido voor mijn mobiele abonnement aanpast naar hetzelfde e-mailadres van mijn internetabonnement, Ik krijg een foutmelding “Dit e-mailadres is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Kies een ander email adres.”
Hoi
Mocht er onverhoopt toch nog iets spelen, geef het gerust aan wij helpen je graag!
Hallo,
Het aanmaken van een nieuw account is gelukt, maar helaas kan ik mijn TV + internet abonnement niet toevoegen.
Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding na het invoeren van het 4-cijferige nummer dat ik per e-mail heb ontvangen.
Nu heb ik geen toegang tot mijn mobiele abonnementen en internetabonnementen. Hulp op korte termijn is welkom!
Hey
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.