Beste moderator,
Ik kan het thuis abonnement niet koppelen aan (mijn odido) op het bekende mailadres waar het abonnement opstaat.
Kunnen jullie dit voor mij doen?
Groet Erik
Beste moderator,
Ik kan het thuis abonnement niet koppelen aan (mijn odido) op het bekende mailadres waar het abonnement opstaat.
Kunnen jullie dit voor mij doen?
Groet Erik
Goedemiddag
Nee er is geen mobiel abonnement van Odido. Ik wil alleen graag het thuis abonnement in kunnen zien via mijn Odido. Dit lukt helaas niet. Als ik inlog met het emailadres en wachtwoord en dan een bestaand abonnement wil toevoegen krijg ik een fout melding! Er is via de klantenservice ook al een melding aangemaakt referentienummer is: 67078245.
Dus mijn vraag is of vanuit jullie kant het thuis abonnement gekoppeld kan worden aan het mijn odido account met beide hetzelfde emailadres.
Hi
Hoi
Ik heb het mailadres even afgeschermd.
Ik had
Hey
Hoi
Helaas niks meer gehoord op de aangemaakte ticket. Heb het zelf zojuist nogmaals geprobeerd te koppelen maar dat lukt nog steeds niet. Hopelijk kan jij dit voor mij oplossen.... groetjes Erik
Hi
Hi
Helaas geen reactie meer gehad op de aangemaakte ticket, net zelf nog een keer geprobeerd te koppelen maar dit is helaas nog niet mogelijk. blijf de fout melding krijgen.
Hey
Hoi
Hoi
Zojuist nogmaals zelf geprobeerd het thuis abonnement te koppelen aan mijn Odido.
Krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Verder op de nieuw aangemaakte ticket geen reactie meer op gehad.
Hi
Hoi
Het probleem is op gelost met het koppelen van het account. Erg bedankt!
Groetjes Erik
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.