Ik probeer het Thuis (internet) abbonement te koppelen aan mijn nieuwe Odido account wat ik heb voor mijn Odido mobiel.
Dit lukt niet. Krijg bij de stap actief abonnement toevoegen de melding dat opgegeven adres niet klopt.
Als ik het probeer aan te passen komt ik goed door de postcode check, kan het opslaan. Alleen komt dan de melding ‘je hebt niets gewijzigd’… dus blijf ik de melding houden ‘adres klopt niet’.
Hoe is dit op te lossen?
Hoi
Hoi
Als het goed wel. Ze zijn paar jaar geleden gelijktijdig aangevraagd.
Maar ik kan het nu niet meer controleren. Het adres is in ieder geval gelijk.
Het zou kunnen dat bij de ene voorletters worden gebruikt en andere voornaam. Maar zou hopen dat dat niet het probleem mag zijn.
Wat is de volgende stap naar de oplossing?
Hi
Hoi, het is eindelijk gelukt… ook het mobile abbonnement was losgekoppeld geraakt. Nadat ik deze had gekoppeld, kon ik ook het internet abbonnement koppelen.
Opgelost! Dank.
Hi
Hey
Ik los dit graag voor je op, echter zie ik dat het mobiele abonnement een andere geboortedatum en initialen heeft. Kan je mij een privébericht sturen met de juiste gegevens en het telefoonnummer dat je wilt koppelen?
Hoi
Zou je dit voor mij ook kunnen koppelen? Ik stuur je een pb.
Hey
Ik zag je privébericht inderdaad. Ik heb daar gereageerd.
Heb hetzelfde probleem en stuur ook even een PB.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.